کد خبر : 21660

پرسپولیس با سرمربی آرژانتینی بست؟

پرسپولیس با سرمربی آرژانتینی بست؟

گویا مدیران پرسپولیس از میان گزینه‌های جانشینی برانکو، با سرمربی آرژانتینی به توافق رسیده‌اند.

پس از کش و قوس‌های فراوان برای انتخاب سرمربی پرسپولیس، بنا بر اطلاعات رسیده، باشگاه پرسپولیس با یکی از گزینه‌های خود به توافق رسید.

گابریل کالدرون آرژانتینی شرایط مالی این باشگاه را پذیرفت و طرفین برای عقد قرارداد رسمی به توافق رسیده‌اند. این توافق در حالی صورت گرفته که باشگاه پرسپولیس رسماً آن را اعلام نکرده است.

مدیران پرسپولیس که طی روزهای اخیر با گزینه‌هایی همچون چاچیچ، کاررا، لیمونس، الکس نوری و ... به مذاکره پرداخته و رزومه آنها را مورد بررسی قرار داده بودند، اکنون برای حضور گابریل کالدرون به عنوان سرمربی آینده این تیم به تفاهم رسیده‌اند. با توجه به اعلام ایرج عرب سرمربی بعدی پرسپولیس تا روز شنبه، باید منتظر اعلام قطعی نام این مربی آرژانتینی برای حضور در نیمکت پرسپولیس ماند.

گابریل کالدرون که سال‌ها سابقه حضور در فوتبال آسیا را در کارنامه دارد و موفق به دستیابی به عناوین مختلفی خصوصا در لیگ عربستان و همچنین لیگ قهرمانان آسیا شده، البته کار دشواری در نیمکت پرسپولیس خواهد داشت که پیش از این برانکو ایوانکوویچ را در اختیار داشت و این مربی کروات موفق به قرار دادن میراث بزرگی از افتخارات شده بود.

این مربی آرژانتینی 59 ساله با علاقه ویژه به بازی تهاجمی و سابقه حضور چند ساله در منطقه آسیا، یک گزینه مطلوب در حال حاضر برای پرسپولیس به نظر می‌رسد که مدیران تیم به دنبال کاهش مبلغ درخواستی او هستند تا زمینه عقد قرارداد را فراهم آورند.

کالدرون همانند برانکو ایوانکوویچ سابقه حضور در لیگ عربستان را در کارنامه دارد و روی نیمکت تیم‌های مطرح الهلال و الاتحاد این کشور حضور یافته و البته هشت سال قبل‌تر از برانکو موفق به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا شده که آنجا او نیز به مقام نائب قهرمانی رضایت داده است. با این حال دو سابقه قهرمانی در لیگ عربستان و یک قهرمانی جام حذفی به نام خود ثبت کرده است. هرچند طی هفت سال اخیر اما با انتخاب‌های خود به نتیجه مدنظر دست نیافته و با ناکامی بن یاس امارات، الوصل و قطر را ترک کرده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها