کد خبر : 21655

ستاره استقلال جواب باشگاه را نمی دهد!

ستاره استقلال جواب باشگاه را نمی دهد!

یکی از مهمترین دغدغه های هواداران استقلال در فصل نقل و انتقالات حفظ ستاره خارجی آبی پوشان است.

کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه فوتبال استقلال تهران درباره پرونده پروپچیچ اظهار داشت: اقدامات خوبی در پرونده پروپچیچ شده و تا جایی که من اطلاع دارم یکی از مقامات عالی رتبه فدراسیون فوتبال راهی زوریخ می‌شود تا هم پیگیر وضعیت پرداختی به سرمربی تیم ملی باشد و هم در در این مورد پیگیری های لازم را انجام دهد.

او در مورد وضعیت ماندن یا رفتن پاتوسی بیان کرد: در جریان نقل و انتقالات باشگاه نیستم و آن چیزی را که به عنوان عضو هیات مدیره شنیده ام را مطرح می‌کنم. تلاش در این زمینه صورت می‌گیرد و مذاکرات تحت فشار ادامه دارد، اما پاتوسی جواب نمی‌دهد.  باید همکاران در آرامش مذاکرات را پیش ببرند. وضعیت پروپچیچ مهم‌تر است، چون اگر محروم شویم نمی توانیم قراردادی را با بازیکنان جدید منعقد کنیم.

منزوی در خصوص پژمان منتظری بیان کرد: این بازیکن جواب تلفن را نداد و من هم در شان خود نمی‌دیدم بیشتر از این تماس بگیرم. مجیدی و من تماس گرفتیم و بیش‌تر از این نمی‌توان کاری کرد. خدایی نکرده کسی در باشگاه نگفته که او از جمع بازیکنان ما جدا شود.

او در باره وضعیت زمین مرغوبکار اظهار داشت: اطلاع دقیقی در این خصوص ندارم، اما سعادتمند پیگیر این زمین بوده، سال۷۶ سند به نام ما نخورد و با پیگیری فتح الله زاده رئیس جمهوری وقت به ما اجازه بهره برداری داد و اینکه بهره برداری به فرد دیگری واگذار شده نمی‌دانم، اما از اول هفته پیگیر این مساله خواهیم شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها