کد خبر : 21579

آقایان با جام هایی که ما کسب کردیم، عکس می گیرند!

آقایان با جام هایی که ما کسب کردیم، عکس می گیرند!

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: اگر مدیران استقلال، استقلالی بودند این مشکلات درست نمی‌شد.

به گزارش خبرورزشی، صمد مرفاوی کلاً کم حرف است، اما وقتی صحبت می‌کند با صراحت مشکلات را می‌گوید و دنبال آن نیست که با مصاحبه‌هایش دل کسی را به دست آورد.

* استقلال با استراماچونی استارت زد. به نظر شما موفق می‌شود؟

به عنوان یک استقلالی آرزویم موفقیت این تیم است. الان استقلال در مرحله فوق‌العاده مهمی است که سرمربی جدید باید تیم را بشناسد و با شاگردانش کاملاً انس بگیرد. این روز‌ها برای استقلال اهمیت بسیار زیادی دارد.

* ولی در همین ابتدای کار داستان جدایی پیروز قربانی پیش آمد و...

ببینید همه افراد محترم هستند، ولی معتقدم این اتفاقات به دلیل آن رخ می‌دهد که ناهماهنگی در بخش مدیریت و اجرایی استقلال زیاد است. باید این مسائل را از قبل مدیریت می‌کردند. به نظر من غیر از آقای غلامپور استقلال یک دستیار دیگر ایرانی هم می‌خواهد، ولی به هر حال باید در این مورد به آقای استراماچونی اختیار داد تا در مورد دستیارانش تصمیم بگیرد.

* داستان پروپییچ و بحث کسر امتیاز به دلیل عدم پرداخت بدهی به چند بازیکن و مربی اسبق استقلال باعث نگرانی و اضطراب شدید استقلالی‌ها شده است. به نظرتان چرا این طوری شد؟

به دلیل عدم مدیریت صحیح. اگر مدیریت درستی بر استقلال حاکم بود پرونده پروپییچ به اینجا کشیده نمی‌شد. این مشکل فقط به دلیل ضعف مدیریت کنونی نیست بلکه سال‌هاست استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کند. نمی‌دانم چرا بودجه‌ها اولویت‌بندی نمی‌شود؟ اصلاً دلیلی ندارد استقلال هر فصل این همه بازیکن بخرد و بعداً نتواند پول‌شان را بدهد. این اشتباهات سلسله‌وار در نهایت به یک فاجعه می‌رسد. اگر مدیران استقلال طی این سال‌ها استقلالی بودند و دل‌شان به حال استقلال می‌سوخت، این باشگاه الان دچار چنین مشکلاتی نمی‌شد.

* راستی چند نفر از پیشکسوتان استقلال مدعی‌اند به دلیل مصاحبه‌های تندی که علیه مدیران باشگاه کرده‌اند به مراسم معارفه آندره‌آ استراماچونی دعوت نشدند. شما دعوت بودید؟

نه. من دعوت نبودم و البته مسئله مهمی هم نیست. سال‌هاست این مسائل برایم اهمیتی ندارد، چون جو حاکم بر فوتبال ایران را می‌شناسم. امثال مرفاوی با استقلال قهرمان آسیا شدند و حالا آقایان کنار همان جام‌هایی که ما آورده‌ایم با بازیکنان جدید عکس یادگاری می‌گیرند. عیبی ندارد. بگذارید عکس بگیرند اصلاً شاید دوست دارند فقط کسانی که تعریف و تمجید می‌کنند را دعوت کنند. اگر من را دعوت می‌کردند هم شاید نمی‌رفتم، ولی هواداران به خوبی می‌دانند چه کسانی برای استقلال زحمت کشیده‌اند و چه افرادی فقط دنبال صندلی و مقام هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها