کد خبر : 20808

مهدوی کیا چرا سرمربی پرسپولیس نشد؟

مهدوی کیا چرا سرمربی پرسپولیس نشد؟

مهدی مهدوی کیا پیشنهاد هدایت تیم محبوبش را نپذیرفت.

به گزارش ورزش 11 - مهدی مهدوی کیا اسطوره دوست داشتنی فوتبال ایران به نقل از برخی خبرگزاری‌ها پیشنهاد هدایت پرسپولیس را نپذیرفت اما دلیل رد این پیشنهاد از سوی او چه بود؟

 

مهدوی کیا در دوران بازی خود هم بازیکن باهوش و آرامی بود و همیشه از تصمیمات احساسی دوری می‌کرد. به همین دلیل زمانی هم که به فوتبال ایران بازگشت مستقیما به پرسپولیس نرفت زیرا شرایط استیل آذین را بهتر می‌دانست پس حالا که پخته تر شده می‌داند که در این بلبشوی باشگاه پرسپولیس نباید جانشین مربی موفقی مثل برانکو شود زیرا خیلی زود فشار سکو‌ها تیم را به هم خواهد ریخت و در فوتبال ایران نیز اگر کمی تمرکز بازیکنان به هم بخورد دیگر نمی‌توان آن فصل را به هیچ شکلی بازگرداند.

 

مهدی مهدوی کیا
مهدی مهدوی کیا

 

از سوی دیگر مهدی می‌داند که مدیران پرسپولیس قصد دارند با استفاده از نام و محبوبیت فراوان او نزد هواداران به نوعی خود را تبرئه کنند و پرسپولیس را از این آتش جدایی برانکو بیرون بکشند. این رفتارها پیشتر نیز در فوتبال ایران دیده شده و مهدی آقدر خوش فکر هست که در دام این بازی‌های سیاسی گیر نکند پس بازگشت به پرسپولیس را یک دام بزرگ می‌داند. مهدوی کیا از موفقترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران در اروپاست و می‌داند که شرایط فعلی پرسپولیس مانند منچستریونایتد پس از فرگوسن و رئال مادرید پس از زیدان است. او سرنوشت مویس، گیگز، لوپتگی و سولاری را به وضوح به یاد می‌‍آورد.

 

مهدی مهدوی کیا
مهدی مهدوی کیا

 

نکته بعدی این است که مهدی تنها کار با آکادمی کیا را در کارنامه دارد و شرایط وحشتناک وسنگین پرسپولیس پس از سه فصل قهرمانی نیازمند تجربه‌ای بسیار فراتر از یک نام بزرگ است. و در نهایت باید این نکته را ذکر کرد که مهدی به هیچ عنوان مانند برخی از همدوره‌ای های خود تشنه تیمداری و پول و دیده شدن نیست. جای او در دل مردم است و به این نکته آگاه است که شان و شخصیت او نزد هوادارا با حضورش و نتایج ضعیف احتمالی تا چه اندازه خراب خواهد شد. اشتباهی که پیشتر دایی، استیلی و پیراونی صورت دادند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها