کد خبر : 19876

فاش شدن پشت پرده قرارداد عجیب سرمربی جدید استقلال

فاش شدن پشت پرده قرارداد عجیب سرمربی جدید استقلال

تناقض عجیبی در مبالغ اعلامی از سوی مدیران استقلال در قراردادها کشف شده است.

ورزش 11 - باشگاه استقلال اعلام کرده برای فصل آینده با آندره‌آ استراماچونی به توافق رسیده است تا این مربی ایتالیایی را روی نیمکت آبی‌ها ببینیم. نکته جالب درخصوص این انتقال، مبلغ قراردادی است که مدیران استقلال ادعا می‌کنند با مربی جدیدشان توافق کرده‌اند.

 

از سوی مسئولان تیم گفته شده قرارداد او با استقلال ششصد هزار دلار برای یک سال و دو ساله ( با 20% افزایش در سال دوم) است و البته آپشن‌هایی در صورت قهرمانی و یا موفقیت در رقابت‌های آسیایی و… هم برای او در این همکاری در نظر گرفته شده است که می‌تواند رقم قرارداد او را بیشتر کند. اما حقیقت ماجرا چیست و آیا مرد ایتالیایی واقعا چنین دستمزدی می‌گیرد؟

 

آندره آ استراماچونی
آندره آ استراماچونی

 

آن چیزی که شبهه برانگیز است رقم پیشین قرارداد استراماچونی با اسپارتا پراگ جمهوری چک است. به گفته منابع محلی آن کشور این مربی ایتالیایی رقمی درحدود 1.5 میلیون یورو در تیمش دریافتی داشته است و حالا سوال اینجاست که چرا او باید با کمتر از نیمی از قرارداد پیشین خود کار در اروپا را کنار گذاشته و به ایران سفر کند!؟ با توجه به امکاناتی که اگر از هر دو تیم مقایسه کنیم به نظر می‌رسد کفه ترازو برای باشگاه قبلی سنگینی می‌کند.

 

باید اذعان داشت چنین تبحری در قرارداد بستن شایسته تحسین است اما برای رفع شبهه و شفاف‌سازی هواداران بهتر است مبلغ قرارداد این مربی رسما اعلام شود. گفتنی است پیش‌تر نیز زمانی که قرارداد وینفرید شفر تمدید شده بود مدیران استقلال با سری بالا اعلام کردند مربی آلمانی را با رقمی معقول در تیم حفظ کرده‌اند که بعدها با افشای اوراق باشگاه مشخص شد شفر 1.2 میلیون دلار دریافتی داشته که بسیار بیشتر از ارزش واقعی او بود!

 

وینفرید و ساشا شفر
وینفرید و ساشا شفر

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها