کد خبر : 19763

صف آرایی ارتش کره پیش بازی با ایران + تصاویر

صف آرایی ارتش کره پیش بازی با ایران + تصاویر

بعد از برتری مقابل کانگوروها کاروان کره شهر بوسان را ترک و به سئول بازگشت تا برای دومین نبرد بزرگ این هفته آماده شود.

ورزش سه، کره جنوبی عصر دیروز در ورزشگاه شهر بوسان به مصاف استرالیا رفت و موفق شد با تعویض طلایی پائولو بنتو پرتغالی با یک گل از سد کانگوروها عبور تا با روحیه بالا به مصاف رقیب سنتی و دیرینه خود برود.

ستاره های کره بعد از این برد شیرین از صبح امروز دور جدید تمرینات آماده سازی خود برای بازی با ایران را آغاز کردند. در حضور بیش از 700 تماشاگر حاضر در کمپ ورزشی Gangseo بوسان  بازیکنان کره تمرینات خود را زیر نظر مربی پرتغالی و دستیارانش آغاز کردند.

نکته جالب این که طرفداران حاضر در کمپ با شادمانی از برد تیم محبوب شان برابر استرالیا آن هم 15 سال بعد از برد شیرین این تیم در سال 2004 دقایق شادابی را با ستاره های سرشناس این تیم از جمله سون هیونگ مین کاپیتان این روزهای کره سپری کردند و بازار سلفی، امضا یادگاری و ... داغ بود.

تمرینات کره تا روز دوشنبه در شهر بوسان و در کمپ ورزشی Gangseo ادامه خواهد یافت و سپس کاروان این تیم با طی مسیر 450 کیلومتری به پایتخت باز می گردد تا روز سه شنبه در ورزشگاه خاطره انگیز جام جهانی به مصاف رقیب سنتی و دیرینه خود در قاره کهن برود، جدالی که طرفداران امیدوار هستند طلسم ناکامی های چندین ساله مقابل ایران شکسته شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها