کد خبر : 19518

پیشنهاد اغواگرانه برای برانکو

پیشنهاد اغواگرانه برای برانکو

برانکو صبح امروز ساعت 9 تهران را به مقصد زادگاه خود ترک کرد تا پیش از شروع دور جدید تمرینات چند روزی استراحت داشته باشد.

ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ صبح امروز جلسه ای با ایرج عرب برگزار کرد و با نفر اول مدیریت پرسپولیس، آخرین مذاکرات را نیز انجام داد. سرمربی قرمزها که امروز تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد، پیش از این سفر شاید یک طرفه، از ساعت 9 صبح میهمان ایرج عرب بود و درباره موضوعات مختلف که البته جزئیاتی از آن منتشر نشده است، به بحث و گفتگو پرداخت.

باید دید در این صحبت ها آیا توافقی حاصل شده است یا خیر. پرسپولیسی ها در یک ماه اخیر فرصت این را داشتند تا در ایران برانکو را پای میز مذاکره داشته باشند و با او به توافقات لازم برسند اما عدم توانایی در تامین مطالبات برانکو سبب شد تا هیچ یک از مذاکرات به نتیجه نرسند و حالا هواداران امیدوارند تا درجلسه امروز که با صرف صبحانه همراه بود، این توافقات هرچند ضمنی به دست آمده باشد.

طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس در این جلسه درباره زمان پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، تمدید قرارداد بازیکنان و... صحبت هایی مطرح شد. همچنین به نظر می رسد عرب و برانکو درباره لیست بازیکنان حاضر در اردوی کانادا به بحث و گفتگو پرداختند.

اما نکته هیجان انگیز برای هواداران پرسپولیس این است که مدیرعامل سرخ ها در این جلسه پیشنهاد تمدید قرارداد 5 ساله را به برانکو ایوانکوویچ داد. البته سرخ ها باید به خوبی بدانند که شرط تداوم حضور پروفسور روی نیمکت پرسپولیس، خوش قولی و پرداخت به موقع مطالبات است.

آنچه که مسلم است یکی از خواست های برانکو برای ادامه همکاری با تیم برطرف کردن مشکلات مالی تیم است که موجب تاخیر در پرداخت ها شده است و از سویی طبیعی است سرمربی تیم پرسپولیس دغدغه های جدی برای موفقیت تیم داشته باشد. پرسپولیس فصل آینده هم برای قهرمانی درلیگ  برتر و هم برای حضور خوب در لیگ  قهرمانان آسیا مسیر دشواری را پیش رو دارد. هواداران پرسپولیس نیز شاید به اشتباه انتظاری به جز قهرمانی نداشته باشند که این موضوع کاررا برای سرمربی موفق کروات سخت می کند.

برانکو ایوانکوویچ باوجود این که قرارداد یک ساله با پرسپولیس دارد اما می تواند با دیگر تیم ها نیز مذاکره کند چرا که قرمزها تاکنون به طور کامل به تعهدات خود عمل نکرده و خلف وعده کرده اند. سرمربی پرسپولیس نیز از چند تیم آسیایی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پیشنهادات خوبی دارد و می تواند یکی از این پیشنهادهای خوب از جهت اقتصادی و فوتبالی را انتخاب کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها