کد خبر : 19316

پسر شفر تیم جدید را تکذیب کرد

پسر شفر تیم جدید را تکذیب کرد

با وجود اینکه وینفرد شفر مذاکراتی با تیم بن یاس داشته و برخی رسانه ها از توافق سرمربی آلمانی با این تیم خبر می دهند، ساشا شفر به طور کلی این خبر را تکذیب می کند....

به گزارش خبرورزشی، وینفرد شفر پس از ترک تهران مذاکراتی را با تیم بن یاس انجام داده و در این خصوص به توافقاتی نیز دست یافته است و حتی امروز منابع خبری از برگزاری اردوی این تیم به همراه شفر در اسپانیا خبر داده اند اما به نقل از برخی رسانه ها به طور کلی ساشا پسر شفر این توافق را انکار کرده و تاکید کرده است که پدرش سرمربی استقلال است!

ساشا شفر شدیدا به دنبال این موضوع است که بتواند کل مبلغ قرارداد فصل آینده پدرش را از استقلالی ها دریافت کند و به منظور موفقیت در پرونده شکایت احتمالی به فیفا توافق وینفردشفر با بن یاس را قویا تکذیب می کند.

نکته جالب توجه در خصوص ساشا شفر این است که امروز مهدی خانبان، آنالیزور استقلال نیز اعلام کرده است که من برای آنالیز بازی ها به استادیوم های مختلف اعزام می شدم و بازی ها را آنالیز می کردم، اما شفر برگه های آنالیز را از من می گرفت و بر روی آن برگه ها اسم ساشا را می نوشت!

باید دید بالاخره کدامیک از طرفین در این کشمکش برنده خواهد بود استقلال که شفر را ۳ هفته مانده به پایان لیگ اخراج کرد یا شفر که پیش از روشن شدن تکلیفش به صورت قانونی با استقلال با بن یاس مذاکره و به قولی توافق کرده است؟!

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها