کد خبر : 19239

امضای کیروش پای لیست جدید ویلموتس

امضای کیروش پای لیست جدید ویلموتس

فهرست بازیکنان دعوت‌شده از سوی ویلموتس به تیم ملی ایران شباهت فراوانی به فهرست همیشگی کی‌روش در دوران پایانی حضور او در ایران دارد.

ورزش 11 - ساعاتی پیش مارک ویلموتس لیستی از بازیکنان مدنظر خود را برای برگزاری دو دیدار دوستانه اعلام کرد. در این لیست نام بازیکنان جدید به چشم نمی‌خورد و به غیر از حضور الهیار صیادمنش، هیچ نام دیگری طرفداران فوتبال را شگفت‌زده نکرد.

کارلوس کی روش
کارلوس کی روش

با دیدن این لیست ناخود آگاه هواداران فوتبال به انتخابات کی‌روش بر می‌گردند. نبود نام دروازه‌بانی مانند حسینی حسینی و حضور عابدزاده از تصمیماتی بود که پیش‌تر از کی‌روش دیده بودیم. دعوت نشدن جلال حسینی که بدون شک از مهره‌های فوق‌العاده لیگ در ترکیب پرسپولیس بود و حضور بازیکنی مانند وحید امیری که ماه‌هاست به نیمکت ترابزون دوخته شده است از انتخابات کی‌روش می‌باشد.

جلال حسینی
جلال حسینی

با کمی تامل در این لیست کاملاً می‌توان ردپای کی‌روش را دید. حال که آیا ویلموتس در انتخاب بازیکنان از سرمربی پرتغالی مشورت گرفته است یا خیر مشخص نیست اما نمی‌توان از تاثیر انتخابات کی‌روش در لیست ویلموتس چشم‌پوشی کرد . زیرا هیچ توجیهی برای نبود جلال حسینی و حضور بازیکنی مانند مسعود شجاعی که بدترین فصل فوتبالی خود را پشت سر گذاشت، وجود ندارد.

مسعود شجاعی
مسعود شجاعی

البته باید منتظر ماند و دید که آیا در اعلام لیست‌های بعدی برای حضور بازیکنان در تیم ملی ایران این رویه ادامه پیدا خواهد کرد یا ویلموتس با چشم‌پوشی از اتفاقات گذشته در دوران کی‌روش به دیگر بازیکنان هم بها خواهد داد و چهره‌ای جدید از تیم ملی را با حضور این سرمربی بلژیکی خواهیم دید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها