کد خبر : 18245

کشتن قهرمان لیگ با کیک! (عکس)

کشتن قهرمان لیگ با کیک! (عکس)

جشن تولد شجاع خلیل زاده با پیشنهاد مسعود عبدی، دوست صمیمی شجاع خلیل زاده و برخی بازیکنان پرسپولیس در هتل اسپیناس برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی به دعوت عبدی، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا و خانواده، حسین ماهینی و خانواده، سروش رفیعی، سیامک نعمتی، احسان علوان‌زاده، سیامک کوهنورد و سهیلا منصوریان (ملی‌پوش ووشو) به هتل اسپیناس دعوت شدند. 

تدارکی که از سوی میزبان دیده شده بود قرار بر این شد اول افطار و شام صرف شود. مهمانان بدون آ‌ن‌که بدانند ماجرا از چه قرار است به تصور یک مهمانی افطاری به هتل اسپیناس رفته بودند غافل از اینکه... 

محسن ابراهیم زاده خواننده موسیقی پاپ که یک پرسپولیسی دو‌آتشه محسوب می‌شود هم به اتفاق رضا کرد، به جمع مدعوین اضافه شدند. بازیکنان پرسپولیس حسابی ابراهیم زاده و مدیر برنامه‌هایش را تحویل گرفتند.

از همه مهمانان خواسته شد که به سالن مجاور بروند و البته دوستان به بهانه‌ای شجاع خلیل زاده را نگه داشتند که آخرین نفر وارد سالن بغلی شود! مدعوین وارد سالن که شدند کیک تولد را دیده و متوجه داستان شدند و... 

شجاع خلیل زاده دقایقی بعد با مشایعت دوستان وارد سالن شد که پرسپولیسی‌ها و مهمانان دسته‌جمعی سرود «تولد... تولد... تولدت مبارک!» را سردادند. شجاع که با کت و شلوار آمده بود حسابی سورپرایز شد!

این یکی باید کیک‌مالی شود! این حرف را یکی از بازیکنان پرسپولیس زد و محسن ابراهیم زاده هم گفت: «من برنامه داشتم، اما نصفه و نیمه ول کردم و آمدم اینجا که فقط شجاع را کیک‌مالی کنم!» 

خلیل زاده همیشه بازیکنان پرسپولیس و دوستان صمیمی اش را در جشن تولد کیک‌مالی می‌کند و به همین خاطر همه دوستانش می‌خواستند حسابی انتقام کیک‌مالی شدن را از مدافع شماره ۳ بگیرند!

«بابا ناسلامتی ما قهرمان لیگ شدیم. این چه بلایی است که سر قهرمان آوردید؟ من را کشتید که...!» شجاع خلیل زاده این جملات را با خنده و شوخی خطاب به دوستانش می‌زد و بقیه هم می‌خندیدند. 

جشن تولد خلیل زاده

جشن تولد خلیل زاده

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها