کد خبر : 17207

خشم فرهاد مجیدی دامن مهدی رحمتی را هم گرفت

خشم فرهاد مجیدی دامن مهدی رحمتی را هم گرفت

سرمربی جدید آبی‌ها به رفتارهای قاطع خود ادامه می‌دهد.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال از زمان انتخاب شدن به عنوان جانشین وینفرد شفر، شدیدا روی نظم و انضباط تایید داشته و بازیکنانی مانند منشا و طارق تجربه کنار گذاشته شدن توسط سرمربی موقت تیم را دارند.

اما امروز مجیدی یکی از قدیمی‌‎های استقلال را نقره‌داغ کرد تا نشان دهد کوچک و بزرگ، یا جدید و قدیمی برایش تفاوتی ندارد. طبق اعلام رسمی سایت باشگاه استقلال، مهدی رحمتی سنگربان آبی‌ها به علت غیبت غیر موجه در تمرینات این تیم، از سوی مجیدی جریمه شده است.

این جریمه برای رحمتی در شرایطی در نظر گرفته شد که فرهاد مجیدی در مدت کوتاه حضور روی نیمکت استقلال نشان داده به شدت به دنبال نظم و انضباط است و با از دست رفتن تمامی جام ها قصد ندارد نظم و انضباط را هم از دست بدهد.

او در اولین دقایق حضور روی نیمکت گادوین منشا را از تیم کنار گذاشت و چند روز بعد اجازه بازگشت این بازیکن را صادر کرد. مجیدی در پایان دیدار با الدحیل اعلام کرد که تا پایان فصل طارق همام از استقلال کنار گذاشته شده است و این بازیکن نمی تواند به تمرینات استقلال اضافه شود.

حالا مهدی رحمتی کاپیتان اول و هم بازی سابق مجیدی سومین نفری است که سرمربی استقلال او را جریمه می کند؛ البته جریمه رحمتی شامل کنار گذاشتن از تیم نمی شود و تنها این جریمه به صورت مالی خواهد بود

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها