کد خبر : 16879

بازیکن تبعیدی شفر توسط مجیدی زنده شد

بازیکن تبعیدی شفر توسط مجیدی زنده شد

سرمربی جوان استقلال در اولین اقدام بعد از رسیدن به این جایگاه ترجیح داد از مهاجم شماره ۱۱ خود در ترکیب اصلی استفاده کند.

ورزش سه ، مرتضی تبریزی در ابتدای فصل به عنوان یکی از مهمترین خریدها با استقلال قرارداد امضا کرد اما وینفرد شفر بعد از گذشت چند هفته کمتر از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کرد. مرتضی تبریزی فصل را در شرایطی آغاز کرد که استقلال شرایط خوبی نداشت و چون موقعیتی به او نمی رسید این بازیکن هم در گلزنی ناکام بود اما بعد از گذشت چند هفته از شروع نیم‌فصل اول شفر ترجیح داد این بازیکن را به نیمکت ذخیره‌ها تبعید کند.

اما شرایط برای تبریزی در نیم فصل دوم بعد از جذب آیاندا پاتوسی، ایسما و منشا سخت تر هم شد چرا که این سه بازیکن نفرات اصلی شفر در ترکیب اصلی بودند و این بازیکن معمولا به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین می شد و دقایق کمی زمان داشت تا توانایی‌های خود را نشان بدهد.

با این حال فرهاد مجیدی در اولین اقدام خود بعد از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال ترجیح داد در بازی با استقلال خوزستان نام مرتضی تبریزی را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد تا نشان بدهد که این به این بازیکن اعتقاد ویژه‌ای دارد. مرتضی تبریزی هم از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کرد و در طول ۹۰ دقیقه که در ترکیب استقلال حضور داشت دو گل زد که از سوی داور آفساید اعلام شد و گل سوم تیمش را هم از روی یک ضربه سر زیبا موفق شد به ثبت برساند.

حالا مرتضی تبریزی که از ابتدای فصل فشار زیادی را تحمل کرده بود این فرصت را دارد تا با توجه به اعتماد مجیدی در بازی های بعدی استقلال در ترکیب اصلی به میدان برود و ثابت کند که توانایی زیادی دارد و ارزش هزینه‌ای که باشگاه برای او کرده را داشته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها