کد خبر : 16869

برانکو مهمان 5-6 بازی آخر فصل؟!

برانکو مهمان 5-6 بازی آخر فصل؟!

برانکو ایوانکوویچ امیدوار است شاگردانش فصل فوق العاده خود را با کسب جام و با بیشترین میزان موفقیت به پایان برسانند تا او پایان خوشی در این فصل داشته باشد.

ورزش سه، فصل فوتبالی در ایران به ایستگاه پایانی خود نزدیک شده و حالا تمام تیم ها می خواهند ثمره چندین ماه تلاش و کوشش خود را برداشت کنند. پرسپولیس، استقلال، تیم های اصفهانی و البته تیم لیگ دویی داماش، برای کسب جام و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند و دیگر تیم ها نیز هر کدام اهداف ویژه خود را دارند.

پرسپولیس، قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران و نایب قهرمان فوتبال آسیا در سال 2018 این فصل صاحب فرصتی شده تا بهترین فصل تاریخ فوتبال خود را رقم بزند. آن ها که در ابتدای فصل با حکم سازمان لیگ قهرمان سوپرکاپ شدند و البته هنوز بر سر آن مناقشه هایی با باشگاه رقیب دارند، در ادامه به فینال آسیا رسیدند و با موفقیت از پیچ تند محرومیت نقل و انتقالاتی گذر کردند و حالا تا قهرمانی در لیگ، تنها 4 امتیاز یا حتی کمتر فاصله دارند.

نکته مهم برای قرمزپوشان پایتخت این است که آن ها می توانند در یک ماه آینده علاوه بر کسب جام قهرمانی لیگ، دو دستاورد دیگر را نیز به دست آورند. یکی صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است که در فصول 2015، 2017 و 2018 با هدایت برانکو ایوانکوویچ رقم خورد. دیگری نیز قهرمانی در جام حذفی است که می تواند برای نخستین بار با مرد کروات اتفاق بیفتد.

در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس هم اکنون قعرنشین است و شرایط خوبی ندارد اما با کسب 2 برد در برابر پاختاکور و السد حتی می تواند صدرنشین گروه هم شود. آن ها در جام حذفی نیز یک بازی خارج از خانه با سپاهان خواهند داشت و اگر بتوانند از این بازی فوق العاده دشوار سربلند بیرون بیایند، به مصاف داماش خواهند رفت.

سرمربی تیم پرسپولیس نیز تمرینات تیمش را با جدیت هرچه بیشتر دنبال می کند و دستورات تاکتیکی خود را به آن ها انتقال می دهد. پرسپولیس در ماه اردیبهشت هنوز به بردی دست نیافته اما وضعیتش در لیگ برتر تغییر نکرده و همچنان شانس اول قهرمانی است اما با تداوم این روند، بی تردید موفقیت آن ها به خطر خواهد افتاد.

نکته مهم برای برانکو ایوانکوویچ این است که اگر او بتواند در یک ماه آینده به تمام چیزی که می خواهد برسد، پایگاه اجتماعی اش در میان هواداران بسیار بهتر می شود و می تواند با حمایت هواداران، به خواسته های خود در تابستان برسد. خواسته هایی که از پرداخت مطالباتش آغاز می شوند و در صورت بقا در پرسپولیس، به بستن تیمی قدرتمند در فصل نقل و انتقالات ختم خواهند شد.

خود او نیز تمام تمرکز خود را روی 5-6 بازی پیش روی تیمش گذاشته و به هیچ قیمتی نمی خواهد در چهارمین سال حضورش در پرسپولیس، این بازی ها را از دست بدهد. این در حالی است که هواداران این تیم در شبکه های اجتماعی پویش های بسیاری را در حمایت از سرمربی خود ایجاد کرده اند اما برانکو بی توجه به تمام اتفاقات به پایانِ خوش در فصل فوق العاده فکر می کند.

برانکو ایوانکوویچ در تمرین اخیر سرخپوشان نیز با سوالات مکرر از سوی خبرنگاران در این باره مواجه شد اما تلاش کرد تا به هر نحو به سوالات آن ها پاسخ ندهد. پرسش هایی درباره آینده کار او در پرسپولیس، نامه سوم به باشگاه، مطالباتش و... که همگی یک پاسخ داشتند: فقط 5-6 بازی آخر فصل مهم هستند!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها