کد خبر : 16844

بازی عجیب باشگاه استقلال با مربی اخراجی

بازی عجیب باشگاه استقلال با مربی اخراجی

بعضی از مدیران باشگاه برای آن‌که سرمربی استقلال را به نوعی سرگرم کرده و بابت اتفاقات اخیر و جلوگیری از شکایت با او تقابل کنند، طرحی را آماده کرده‌اند که به موجب آن ، مرد آلمانی باید هنگام برگزاری بازی‌های استقلال به ورزشگاه رفته یا از داخل خانه آن‌ها را آنالیز کند و فردای آن روز به سرمربی تحویل بدهد تا به این شکل مدت باقی‌مانده قراردادش نیز سپری شود!

خبر ورزشی ، شفر خودش را سرمربی می‌داند، اما مدیران استقلال، با توجه به نتایج شفر ، فرهاد مجیدی را صاحب منصب کرده‌اند.

در همین رابطه جالب است بدانید بعضی از مدیران باشگاه برای آن‌که سرمربی استقلال را به نوعی سرگرم کرده و بابت اتفاقات اخیر و جلوگیری از شکایت با او تقابل کنند، طرحی را آماده کرده‌اند که به موجب آن (البته در صورت موافقت مدیرعامل با این طرح ) به شفر اعلام شود که از سرمربیگری معلق شده، ولی چون قراردادش با استقلال همچنان به قوت خودش باقی است و حکم اخراج او را نزده اند و تنها نامه تعلیق را به او داده اند ،  مرد آلمانی باید هنگام برگزاری بازی‌های استقلال به ورزشگاه رفته یا از داخل خانه آن‌ها را آنالیز کند و فردای آن روز به سرمربی تحویل بدهد تا به این شکل مدت باقی‌مانده قراردادش نیز سپری شود!

تصمیمی که البته احتمال اجرایی شدن آن زیر ۲۰ درصد است، چون شفر زیر بار آن نخواهد رفت.

در واقع استقلالی ها قصد دارند با این تدبیر ، شفر را مجاب کنند که برای حفظ اعتبار و آبروی خود ، با میل و اراده شخصی اش قید حضور در استقلال را بزند. چیزی شبیه عبارت معروف  :

    مهرم حلال و جونم آزاد !

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها