کد خبر : 16777

پرسپولیس با این وضع نتیجه گیری توان قهرمانی دارد؟

پرسپولیس با این وضع نتیجه گیری توان قهرمانی دارد؟

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آماری عجیب طی چهار بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده‌اند.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در دیدار برابر تراکتورسازی نیز به کار خود با تساوی پایان داد تا حاصل تلاش شاگردان برانکو طی چهار بازی اخیر تنها سه امتیاز باشد.

آخرین پیروزی آنها مربوط به دیدار با سایپا در 24 فروردین است و اگر لیگ با فشردگی کنونی دنبال نمی‌شد شاید اکنون فاصله آخرین برد آنها بیشتر از 18 روز نیز می‌شد.

سرخپوشان که فروردین فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند، اکنون در روزهای پرفشار دیدارها در اردیبهشت موفق نشده‌اند پیروزی را کسب کنند و بعد از تساوی برابر ذوب آهن، شکست مقابل الاهلی عربستان، دو دیدار اخیر خود مقابل مدعیان (تراکتورسازی و سپاهان) را نیز با تساوی خاتمه داده‌اند.

شاگردان برانکو بعد از شکست در اردیبهشت ماه برابر الاهلی عربستان و تساوی مقابل سپاهان و تراکتورسازی، اکنون در ادامه تقویم فشرده خود در این ماه، باید برابر پاختاکور در تاشکند حاضر شوند. دیداری که از دست دادن امتیاز در آن می‌تواند به قیمت حذف از آسیا تمام شود. در دیگر دیدار این ماه نیز، آنها در بازگشت به لیگ برتر برابر ماشین سازی قرار خواهند گرفت و در صورتی که به روند خود ادامه دهند شرایط برتر فاصله امتیازی از رقبا را نیز کاهش خواهند داد. پرسپولیس دو دیدار حساس دیگر نیز در اردیبهشت ماه برابر پارس جنوبی جم و السد قطر پیش رو خواهد داشت و باید دید در نهایت دومین فصل سال برای آنها با چه شرایطی پایان خواهد یافت.

برگزاری هفت دیدار در اردیبهشت ماه کار پرسپولیسی‌ها را در روزهای پایانی لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی سخت کرده و تا به اینجا نیز آنها با از دست دادن اندوخته‌های خود در لیگ برتر و آسیا نشان از فرسایش قوای بدنی خود می‌دهند و باید دید در نهایت قادر خواهند بود از تلاش یک ساله خود در این ماه بهره ببرند یا خیر.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها