کد خبر : 16731

فرهاد مجیدی فصل بعد سرمربی استقلال است اگر ...

فرهاد مجیدی فصل بعد سرمربی استقلال است اگر ...

برخی منابع نزدیک به استقلال ادعا کردند اگر مجیدی نتیجه بگیرد، فصل بعد هم سرمربیگری استقلال را برعهده خواهد داشت.

درباره فرهاد مجیدی که تا آخرین ساعات یکشنبه‌شب راضی به پذیرش سرمربیگری استقلال نشده بود و ناگهان صبح دوشنبه سرمربی استقلال شد، حرف و حدیث زیاد است...

یک عده می‌گویند مجیدی از همان شنبه‌شب در مشهد به خطیر گفته بود سرمربیگری استقلال را قبول می‌کنم، اعضای هیئت‌مدیره که با فرهاد ارتباط دارند می‌گویند فرهاد ابتدا زیر بار این منصب نمی‌رفت و با اصرار امیرحسین فتحی قبول کرد سرمربی موقت باشد و عده‌ای هم ادعا می‌کنند فرهاد با سرمربی موقت بودن مشکل داشت و پشت پرده با مدیران استقلال توافق کرده اگر در ۵ بازی باقیمانده استقلال (سه بازی در لیگ برتر و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا) نتایج قابل قبولی گرفت فصل بعد هم سرمربی تیم باشد و مدیران باشگاه فقط یک دستیار خارجی خوب کنار او به خدمت بگیرند.

البته مدیران استقلال می‌گویند: «با فرهاد حرف زدیم و او فصل بعد هم دستیار اول سرمربی خارجی تیم خواهد بود. از خودش هم خواستیم به ما گزینه خارجی خوب معرفی کند.»، اما برخی منابع نزدیک به استقلال ادعای دیگری دارند: «صعود استقلال به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا و گرفتن سهمیه آسیا در سه هفته پایانی لیگ برتر با حمایت عمومی هواداران از فرهاد همراه می‌شود و با توجه به محبوبیت مجیدی، فصل بعد هم فرهاد سرمربیگری استقلال را برعهده خواهد داشت.»

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها