کد خبر : 16693

خروج 3 نفر دیگر از کادر فنی استقلال

خروج 3 نفر دیگر از کادر فنی استقلال

بعد از برکناری وینفرد و ساشا شفر از کادرفنی استقلال 3 مربی خارجی این تیم هم از سمت خود کنار رفتند.

روز دوشنبه قرارداد وینفرد و ساشا شفر به حالت تعلیق درآمد و با اعلام مدیران استقلال آنها دیگر حتی حق حضور در تمرینات را هم ندارند.

با این حال در تمرین روز دوشنبه استقلال که به نوعی مراسم معارفه فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت این تیم بود، مارتین فورکل، میگوئل کولی و آندریاس فلیپ حضور داشتند هرچند که مجیدی از همان روز فعالیت آنها را محدود کرد و تمرین زیر نظر خودش و بیژن طاهری اجرا شد.

با این حال 3 مربی خارجی استقلال دیروز در تمرین این تیم حضور نداشتند تا مشخص شود زمان پایان همکاری این مربی ها فرا رسیده است و آنها دیگر جایی در کادرفنی آبی ها نخواهند داشت.

البته در این بین مشخص نیست آیا جدایی آنها با تصمیم فرهاد مجیدی است، خودشان ترجیح داده اند دیگر با استقلال همکاری نکنند و یا مدیران باشگاه تصمیم به قطع همکاری با آنها گرفته اند.

با این شرایط تمرین دیروز استقلال با حضور فرهاد مجیدی، بیژن طاهری و اشکان نامداری به عنوان مربی دروازه بان های استقلال برگزار شد و همین سه نفر هم در بازی با استقلال خوزستان روی نیمکت آبی ها خواهند نشست.

فرهاد مجیدی در اولین اقدام بعد از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال منشا را از تیم کنار گذاشت و حالا با جدایی فورکل، کولی و فیلیپ به نظر می رسد تغییرات اساسی در این تیم همچنان ادامه دارد، آن هم در شرایطی که استقلال در مقطع فعلی بیش از هرچیز نیاز به آرامش دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها