کد خبر : 1634

جزئیات طرح پیش فروش لوازم خانگی / میزان تخفیف / مدل های خرید / زمان تحویل

جزئیات طرح پیش فروش لوازم خانگی / میزان تخفیف / مدل های خرید / زمان تحویل

بررسی مرحله اول پیش‌فروش لوازم خانگی نشان دهنده آن است که برای اجرای این طرح فروش ۱۶۰ مدل محصول لوازم خانگی شامل یخچال و فریزر، لباسشویی و اجاق گاز در دو شیوه قیمت مقطوع و خرید با قیمت غیرقطعی و با سود مشارکت، در نظر گرفته شده است و متقاضیان می‌توانند براساس بودجه خود یکی از روش‌های مذکور را برای خرید کالای مورد تقاضا استفاده کنند.

از سوی دیگر، در طرح پیش‌فروش این امکان برای خریدار فراهم شده است تا سبد کامل لوازم خانگی موردنیاز خود را تا فروردین ماه سال ۹۸ سفارش دهد؛‌ هرچند در همان ساعات ابتدایی فروش اولین ماه (مهر) بسته شد و متقاضیان برای سفارش باید سایر ماه‌ها را انتخاب کنند.

براساس آنچه در سامانه این شرکت لوازم خانگی ثبت شده است ثبت‌نام‌کنندگان آبان ماه این امکان را دارند که از تخفیف ۲ درصدی استفاده کنند. تخفیف پیش‌بینی شده برای خریداران آذرماه نیز ۴ درصد خواهد بود و براساس ارزیابی صورت گرفته متقاضیان دریافت کالای خریداری شده در دی‌ماه می‌توانند از تخفیف ۶ درصد استفاده کنند.

تخفیف پیش‌بینی شده برای بهمن ماه نیز ۸ درصد خواهد بود و متقاضیان خرید در اسفندماه نیز می‌توانند از تخفیف ۱۰ درصدی استفاده کنند، اما خریداران لوازم خانگی در فروردین ماه سال آینده که آخرین ماه پیش‌فروش لوازم خانگی محسوب می‌شود می‌توانند از تخفیف ۱۲ درصدی بهره‌مند شوند. 

یکی دیگر از موارد، درج قیمت نهایی کالا با تخفیف در سامانه شرکت تولید‌کننده است به‌طوری که متقاضی پس از انتخاب اینکه می‌خواهد در چه ماهی محصول خریداری شده خود را دریافت کند می‌تواند اقدام به ثبت کالای درخواستی خود، پرداخت وجه و خرید آن کند.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها