کد خبر : 16097

ماجرای جدال لفظی شجاع با بازیکن جوان پرسپولیس چه بود؟

ماجرای جدال لفظی شجاع با بازیکن جوان پرسپولیس چه بود؟

دو بازیکن تیم پرسپولیس در جریان دیدار تیمشان مقابل الاهلی عربستان باهم درگیر شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه مورخ 2 اردیبهشت ماه در دیداری از دور برگشت مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان قرار گرفت.

سرخ‌پوشان این مسابقه را با حساب 2 بر 1 واگذار کردند تا کارشان برای صعود دشوار شود. در جریان این بازی و  زمانی که پرسپولیسی‌ها برای جبران گل‌های خورده جلو کشیده بودند، یک توپ به روی دروازۀ تیم عربستانی ارسال شد که محمد امین اسدی و شجاع خلیل‌زاده باهم به هوا پریدند و در حالی که به هم برخورد کرده بودند، مهاجم بلندقامت سرخ‌ها زودتر از شجاع ضربۀ سر را زد و  توپ به بیرون رفت.

این اتفاق با واکنش خلیل‌زاده همراه شد و او با عصبانیت سر اسدی جوان فریاد زد و درگیری لفظی دو بازیکن برای لحظاتی ادامه پیدا کرد.

مهاجم سرخ‌ها در مصاحبه‌ای از دلیل درگیری با خلیل‌زاده پرده برداشت. او گفت: این صحبت‌ها در فوتبال عادی است و شجاع فقط به من گفت باید مرا صدا می‌زدی که باهم قاطی نکنیم!

گفتنی است مهاجم جوان سرخ‌پوشان تهرانی چندی پیش در جریان اردوی تیم امید ایران، مطالب نامربوطی را در فضای مجازی منتشر کرده بود که این موضوع جنجال‌های زیادی را ایجاد کرد و او حتی از اردوی تیم کنار گذاشته شد.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها