کد خبر : 15873

قرار بود در بازی با استقلال برایم حاشیه سازی کنند!

قرار بود در بازی با استقلال برایم حاشیه سازی کنند!

حاشیه‌های محسن فروزان و تراکتورسازی تبریز پایان ندارد و اکنون ابعاد جدیدی از این جنجال‌ها از سوی دروازه‌بان تراکتور باز شده است.

بعد از دیدار دو تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز و دریافت 3 گل از سوی تبریزی‌ها و همچنین اشتباهات فاحش محسن فروزان در این دیدار حاشیه‌هایی عجسب گریبان‌گیر تیم پرطرفدار تبریزی و دروازه‌بان این تیم شد که حتی منجر به اخراج فروزان از تراکتور شد.

اما اکنون و بعد از گذشت تقریباً 2 هفته از این اتفاقات ابعاد جدیدی از سوی دروازه‌بان تبریزی‌ها از این اتفاقات باز شده است. فروزان پای استقلال را هم به ماجرا باز کرد و عنوان داشت که تمام این اتفاقات یک سناریوی از پیش تعیین شده بوده است و در ابتدا قرار بود در دیدار با استقلال این چنین حاشیه‌هایی را برای او ایجاد کنند.

بر کسی پوشیده نیست که محسن فروزان یک استقلالی متعصب است و همواره علاقۀ خود را به لباس آبی نشان داده که همین امر نیز جنجال‌های فراوانی را در تبریز برای او ایجاد کرد. حال با این صحبت‌ها از سوی فروزان باید دید که واکنش تبریزی‌ها و همچنین باشگاه استقلال چه خواهد بود و چه عکس‌العمل از دو طرف نسبت به فروزان نشان داده می‌شود.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها