کد خبر : 1501

امروز در بازار ارز و طلا چه گذشت؟

امروز در بازار ارز و طلا چه گذشت؟

بازار طلا و ارز اگرچه امروز صبح با اندکی افزایش در قیمت‌ها بازگشایی شد و تا ظهر نیز نرخ‌ها ثبات نسبی داشتند، اما پس از آن نرخ‌ها وارد مدار صعودی شدند؛ سکه طرح جدید مرز مقاومتی ۴ میلیون تومانی را شکست و دلار به ۱۴ هزار تومانی رسید.

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز دوشنبه 16 مهرماه، بازار طلا و ارز پایتخت با نرخ‌های بازگشایی صعودی آغاز به کار کرد اما این افزایش قیمت چندان قابل توجه نبود و تا ظهر نیز یک آرامش نسبی در قیمت‌ها حکمفرما بود. پس از ظهر اما نرخ‌ها وارد شیب صعود قیمت شدند.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) روز گذشته با قیمت 3 میلیون و 760 هزار تومان به ثبت رسید و امروز نرخی برای سکه طرح قدیم اعلام نشده است.

سکه امامی (طرح جدید) نیز دیروز نرخ 3 میلیون و 780 هزار تومان را ثبت کرد و امروز با 70 هزار تومان افزایش قیمت کار خود را آغاز کرد. از ظهر سکه طرح جدید افزایش قیمت را دوباره آغاز کرد و با گذشت ساعتی از مرز مقاومتی 4 میلیون تومان عبور کرد و در لحظه تنظیم گزارش به 4 میلیون و 65 هزار تومان رسیده است.

قیمت نیم‌سکه روز گذشته 1 میلیون و 905 هزار تومان و سکه 952 هزار تومان بود. برای امروز اما نرخی برای این دو ثبت نشده است.

به این ترتیب امروز سکه امامی (طرح جدید) حداکثر تا 7.5 درصد افزایش قیمت را نسبت به نرخ نهایی دیروز تجربه کرده‌است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها