کد خبر : 14765

هافبک مغضوب پرسپولیس آخر فصل جدا می شود

هافبک مغضوب پرسپولیس آخر فصل جدا می شود

شماره ۲ پرسپولیس همچنین وعده داد در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و فعلاً ترجیح می‌دهد به خاطر شرایط تیمش سکوت کند.

همان‌طور که می‌دانید امید عالیشاه پس از پایان دیدار پرسپولیس و پیکان نسبت به نیمکت‌نشینی خود و بازی نکردن واکنش نشان داد.

هرچند برانکو در تمرین روز جمعه (یک روز پس از بازی با پیکان) واکنشی به مصاحبه امید عالیشاه نشان نداد، اما دیروز و در میان تعجب همگان این بازیکن را از لیست مسافران امارات برای بازی با الاهلی عربستان خط زد. مرد کروات با کنار گذاشتن عالیشاه از این دیدار با شاگردش برخورد کرد و حتی در مصاحبه روز گذشته اعلام کرد خط خوردن شماره ۲ به دلیل مصاحبه او بوده است. 

اما امید عالیشاه دیروز پس از خط خوردن از لیست مسافران امارات تصمیم گرفت سکوت کند. شماره ۲ پرسپولیس تماس‌های تلفنی خبرنگاران را بی‌پاسخ گذاشت تا به حاشیه‌ها دامن نزند، اما گفته می‌شود تصمیمش برای جدایی از تیم برانکو جدی است. گرچه عالیشاه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما قصد دارد تا کار به جا‌های باریک نکشیده از برانکو جدا شود. ظاهراً او نمی‌خواهد به سرنوشت پیام صادقیان، محسن مسلمان و رامین رضاییان دچار شود و قبل ازآن که برانکو عذرش را بخواهد از پرسپولیس خواهد رفت. 

این در حالی است که برانکو برای بازگشت امید عالیشاه اصرار زیادی داشت. در مقطعی که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شده بود این سرمربی کروات نیاز بسیاری داشت که امید عالیشاه و همین طور احمد نوراللهی را برگرداند، چون از نظر قانونی می‌توانستند برای تیمش بازی کنند. 

عالیشاه برگشت و در نیم‌فصل اول بیشترین پاس گل را برای پرسپولیس داد. امید تصور می‌کرد حتی در صورت خرید‌های جدید به خاطر زحمات قبلی اش در لیگ قهرمانان آسیا و زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم هم فیکس باشد یا حداقل به عنوان ذخیره بازی کند اما... 

در بازی با پیکان هم امید عالیشاه کنار زمین فقط گرم کرد و به رغم تشویق‌های هواداران، برانکو یک دقیقه هم از او استفاده نکرد.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها