کد خبر : 14701

یک خبر بد برای دروازه بان استقلال

یک خبر بد برای دروازه بان استقلال

طلسم نیمکت‌نشینی‌های گلر دوم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در دوحه خواهد شکست.

سیدحسین حسینی بعد از تمام اتفاقاتی که در روز‌های آغازین سال ۹۸ در اردوی استقلال رقم خورد و ترکش‌های آن دامن سیدمهدی رحمتی را گرفت، بار دیگر در بازی با سایپا به ترکیب آبی‌ها برگشت و توانست چهارمین کلین‌شیت متوالی خود را با بسته نگه داشتن قفل دروازه استقلال به ثبت برساند.

عملکرد و آمادگی روحی، روانی این بازیکن باعث شد تا وینفرد شفر تصمیم بگیرد در بازی حساس دوشنبه شب برابر الهلال در گروه مرگ آسیا برای اولین بار به دروازه‌بان شیرازی خود اعتماد کند تا او مرد اول استقلالی‌ها در مصاف با ستاره‌های ویرانگر قهرمان عربستان باشد.

این تصمیم باعث خواهد شد نیمکت‌نشینی رحمتی در این روز‌ها ادامه داشته باشد و برای اولین بار در چند ماه گذشته کاپیتان استقلال برای ۲ بازی از ترکیب اصلی و یازده نفره آبی‌ها دور شود. رحمتی که روز‌های پرتنشی را در این تیم تجربه می‌کند در دو بازی ابتدایی استقلال مقابل الدحیل و العین چهار بار دروازه اش به روی مهاجمان باز شد و حالا طرفداران امیدوار هستند حسینی بتواند عملکردی بهتر از رقیب باتجربه خود مقابل الهلال به ثبت برساند. البته اگر این تصمیم شفر هم تا دقایق آخر منتهی به مسابقه مثل دفعات قبل تغییر نکند!

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها