کد خبر : 14285

موافقان و مخالفان فردوسی پور دقیقا چه می گویند؟

موافقان و مخالفان فردوسی پور دقیقا چه می گویند؟

فردوسی پور یا شوخی شوخی، حق برخی را در عالم رسانه خورده که این طور علیه او داد سخن سر می دهند و وامصیبتا می گویند یا جدی جدی بر صندلی آنها تکیه زده بود که حالا باید تقاص تمام سال های از دست رفته را بدهد!

با بالا گرفتن اختلافات عادل فردوسی پور و مدیران صدا و سیما حالا تقریبا عده ای در صف موافقان او قرار گرفته اند و بخشی به انتقاد از او می پردازند !

عده ای کاملا او را بر حق می دانند و از سوی دیگر حمله به عادل فردوسی پور از سوی برخی دیگر  گویا تاریخ انقضا ندارد!

موافقان او معتقدند که فردوسی پور در برنامه ۹۰، بیست سال ماندگار بوده و باید با تجربه ای که دارد همچنان به کار خود ادامه بدهد !

مخالفانش معتقدند همین که تا به امروز مدیران صدا و سیما در برابر اشتباهات او با حمایت های بی دریغشان کوتاه آمده اند ، باعث این شده که او حتی روی تمام دستورالعمل های ابلاغی سازمان چشم بر بندد و حتی در مورد ماجراهایی همچون ممنوعیت دعوت از میهمانان پرخرج خارجی ، بدون هماهنگی کاری که خود می خواسته را انجام دهد و باعث حواشی بسیاری مه برای خود و برنامه اش و صدا و سیما که برای ایران در رسانه های بین المللی شود !

موافقانش می گویند که چرا باید حتی وقتی او در تعطیلات نوروز به شهرهای سیل زده می رود و با سیل زدگان دیدار می کند برخی از منتقدانش از  حمله به او دریغ نمی کنند و مخالفانش معتقدند با توجه به اینکه او در این سفر کار خاصی انجام نداده ، هدف او از این سفر با توجه به دوستان رسانه ایش  تنها ایجاد جریان رسانه ای به سود خودش بوده است !

موافقانش می گویند ،  مشخص نیست چه اتفاقی باید رخ بدهد، عده ای  دست از سر فردوسی پور بردارند.

مخالفانش می گویند ببینید او چه دلی از هواداران بسیاری از تیم ها و افرادی همچون مدیران پیشین استقلال و پرسپولیس شکسته است  و حق آنها را در عالم رسانه خورده که این طور علیه او داد سخن سر می دهند و وامصیبتا می گویند !

نوشتن از مزایای برنامه ۹۰ در کنار نقدهایی که مانند هر رسانه ای به آن وارد است البته در این محدوده نمی گنجد؛ تنها امیدواریم که هم عادل که خود را فرزند رسانه می داند بیشتر از پیش خود را در چارچوب قوانین قرار دهد و هم مدیران سازمان فرصتی دوباره به او بدهند تا این اختلافات پایان پذیرد !

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها