کد خبر : 13424

آخرین وضعیت اروه رنار با تیم ملی ایران

آخرین وضعیت اروه رنار با تیم ملی ایران

حضور اوره رنار به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران تائید شده و این مربی مذاکرات مثبتی را با فدراسیون فوتبال ایران انجام داده است.

طی یکی دو روز گذشته نام اوره رنار سرمربی کنونی تیم ملی مراکش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده در حالی که این مربی در حال حاضر هدایت تیم ملی مراکش را بر عهده دارد و این تیم را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آفریقا آماده می‌کند.

مربی اهل کشور فرانسه در شرایطی هدایت تیم ملی مراکش را بر عهده دارد که قراردادش تا پایان جام ملت‌های آفریقای چنوبی با این کشور خواهد بود و از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که این مربی جدی ترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود. ظاهرا مسئولان فدراسیون فوتبال از مدت‌ها قبل عملکرد و شرایط این مربی را زیر نظر داشته اند و برای حضور او روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران تا حدودی به جمع بندی رسیده اند اگر چه فدراسیون فوتبال ایران یک گزینه اروپایی دیگر را مد نظر دارد و حتی مذاکراتی را هم با وی انجام داده اما به نظر می‌رسد رنار اصلی ترین گزینه تاج برای جانشینی کی‌روش است.

اگر چه شاید این سوال به وجود بیاید که چطور قبل از برگزاری جام ملت‌ها نام یک مربی یک تیم ملی دیگر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران اعلام شود اما ظاهرا در مذاکرات طرفین این موضوع هم لحاظ شده که نام این مربی به عنوان مربی بعدی تیم ملی معرفی شود.

از سوی دیگر رنار روز گذشته در گفتگو با یک سایت فرانسوی گمانه زنی در خصوص هدایت تیم ملی ایران را به شدت رد کرد. با این همه خبرنگاران ورزشی نزدیک به فدراسیون فوتبال در خصوص مذاکره ایران با او اطمینان می دهند. به نظر می رسد این تکذیب بیشتر بابت آرامش دادن به تیم مراکش تا پایان قرار داد رنار باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها