کد خبر : 13004

چرا مجری مشهور ناگهان پرسپولیسی بودنش را مخفی کرد؟

چرا مجری مشهور ناگهان پرسپولیسی بودنش را مخفی کرد؟

مجری مشهور فوتبالی که حمایت‌های علنی‌اش از باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر برای او دردسرهایی ایجاد کرده بود، دیگر نامی از پرسپولیس به میان نمی‌آورد.

علی ضیا به واسطه حمایت‌های گسترده‌اش از باشگاه پرسپولیس توانست شهرتی بیشتر را نسبت به دیگر مجریان صدا و سیما پیدا کند تا تبدیل به جنجالی‌ترین شخصیت سال‌های اخیر صدا و سیما شود.

ضیا به دلیل شادی‌های عجیبش پس از شکست سنگین 4_2 استقلال مقابل پرسپولیس و شعارهای آتشینش علیه آبی‌ها و پرویز مظلومی، برای مدت‌ها داغ‌ترین سوژۀ رسانه‌ها بود، چرا که سرمربی وقت استقلال از او شکایت کرد و موجب بروز جنجال‌های بیشتری پیرامون حیطۀ کاری‌اش شد.

پس از آرام گرفتن این حواشی، علی ضیا باز هم به کُری‌خوانی‌های خود ادامه داد تا باز هم در چشم‌ها قرار بگیرد و کار به جایی بکشد که مدیران صدا و سیما به او تذکراتی جدی بدهند و ضیا رفته رفته حواشی‌اش فروکش کند و دیگر هرگز آن چهرۀ جنجالی ضیاء را شاهد نباشیم!

ماه‌هاست که علی ضیا دیگر هیچ اظهار نظری در ارتباط با فوتبال و پرسپولیس نمی‌کند و حتی گاهی که او را درگیر حواشی فوتبالی می‌کنند، با سکوتش به تمامی این اتفاقات پایان می‌دهد تا این شایعه به میان بیاید که او نسبت به پرسپولیس و فوتبال دلسرد شده و تمایلی به ورود به آن ندارد! چرا که دردسرهای فراوانی برایش حاصل شد که می‌توانست حتی کار حرفه‌ای‌اش را از دست بدهد.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها