کد خبر : 12794

زمان واریز یارانه تمام مشمولان و حقوق اسفند کارکنان دولت

زمان واریز یارانه تمام مشمولان و حقوق اسفند کارکنان دولت

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت یارانه‌ها از دوشنبه این هفته خبر داد و گفت: حقوق اسفند کارکنان دولت نیز زودتر پرداخت می‌شود.

محمدباقر نوبخت اظهار کرد: آنچه که در این ماه می‌توانیم انجام دهیم، این است که در داخل این هفته نخستین پرداخت‌ها برای 78 تا 79 میلیون نفر از عزیزانی که افتخار پرداخت یارانه را به آنها داریم، انجام خواهد شد و مصمم به انجام این کار در روز دوشنبه هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: با همکاران خودم در خزانه نیز هماهنگی کرده‌ام که پرداخت حقوق کارکنان دولت نیز زودتر از ماه‌های دیگر انجام شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تکمیل رسیدگی به لایحه بودجه در سال آینده خدمات مناسبی به جامعه ارائه شود و مسائلی که در توزیع برخی کالاها وجود دارد حل و برطرف شود، گفت: تلاش می‌شود، آنچه به صورت رسمی جزو تعهدات دولت است، با هر بخش از درآمدهای ارزی حداقل 14 میلیارد دلار را برای کالاهای اساسی مردم از جمله نهاده‌ها و دارو تخصیص دهیم.

نوبخت با اشاره به اینکه به همه کسانی که می‌خواستند این کالاها را عرضه کنند و به همه 25 قلم کالای اساسی در همان حد 4 هزار و 200 تومان ارز پرداخت شد، تصریح کرد: البته بخشی وارد نشد و بخشی که وارد شد به لحاظ تفاوت قیمتی که داشت با ارز 4 هزار و 200 تومانی محاسبه نشد و از همین رو ما باید تجدید نظر کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها