کد خبر : 12688

نساجی برود بابت محروم بودن بیرانوند شکایت کند!

نساجی برود بابت محروم بودن بیرانوند شکایت کند!

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نساجی مازندران ابراز رضایت کرد.

برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی یک - یک تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیزی مایلم به بازیکنان هر دو تیم بابت این بازی فعال تبریک بگویم. به هواداران هر دو تیم نیز تبریک می‌گویم که در چنین هوایی، زیر باران شدید آمدند و تشویق کردند. باید به بازیکنانم هم تبریک بگویم که در بازی انرژی و توان گذاشتند.

مستحق پیروزی مقابل نساجی بودیم

وی افزود: علی‌رغم برنامه‌های فشرده‌ای که داریم، چیزی که من را خوشحال می‌کند، بعد از بازی با پاختاکور خستگی و پایین آمدن انگیزه را در بازیکنانم ندیدم. ما در این بازی مستحق کسب برد بودیم و باید به بازیکنانم تبریک بگویم که تا ثانیه‌های آخر دنبال برد بودند و مهم‌تر از همه این است که فرم ما اُفت نمی‌کند. بازی به بازی و تمرین به تمرین بهتر می‌شویم. متأسفانه و به احتمال زیاد مهدی ترابی بازی روز سه‌شنبه ما را از دست می‌دهد، اما نگران نیستیم و این کار ماست.

چه کسی از برنامه فشرده بازی‌ها گلایه کرده است؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه از آسیب‌دیدگی بازیکنانش به دلیل فشردگی‌ها گلایه دارد در حالی که سازمان لیگ می‌خواست تاریخ بازی را تغییر بدهد، گفت: چه کسی گلایه کرده است؟ ما نگفتیم که بازیکنان ما به دلیل فشردگی مصدوم شدند، فقط گفتیم بازی‌های ما فشرده است. آیا ما باید در نوروز اینجا بازی می‌کردیم؟ چه کسی در نوروز تا به حال در لیگ بازی کرده است؟ ۱۰ فروردین بازی انجام شده است، اما در روزهای ابتدایی نوروز چه زمانی لیگ را برگزار کردند؟ آیا واقعاً انتظار داشتید ما سه روز قبل از دربی اینجا بازی کنیم؟ چرا مثلاً ۲۰ اردیبهشت ماه را برای این بازی تعیین نکردند؟

چه کسی گفته است بیرانوند محروم بوده؟!

برانکو در مورد اینکه گفته شده بود علیرضا بیرانوند محروم است و چرا مقابل نساجی بازی کرد، گفت: چه کسی گفته مشکل داشت و نمی‌تواند بازی کند؟

اگر بیرانوند محروم بوده و بازی کرده، نساجی شکایت کند!

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه بیرانوند به دلیل شکایت مدیربرنامه‌هایش محروم شده و نمی‌تواند بازی کند، گفت: اگر محروم بوده و بازی کرده است که ما ۳ بر صفر بازنده می‌شویم! تمام شد و رفت، نساجی شکایت کند و اگر بیرانوند محروم بوده باشد، ما ۳ بر صفر بازنده می‌شویم. (پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس نیز توضیح داد مرجع محرومیت بازیکنان کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت هستند که پس از ابلاغ فدراسیون فوتبال اعمال می‌شود و تا زمانی که حکمی به امضای ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون نرسد، هیچ محرومیتی برای بازیکنی وجود ندارد).

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها