کد خبر : 12607

ماجرای دست ندادن دایی با قطبی جنجالی شد

ماجرای دست ندادن دایی با قطبی جنجالی شد

افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است در پایان دیدار تیمش مقابل سایپا علی دایی از دست دادن با وی خودداری کرده است.

افشین قطبی پس از شکست یک بر صفر فولاد خوزستان برابر سایپا در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: بازی خیلی سختی برای ما بود، به خاطر اینکه دو تیم برای نباختن به زمین رفته بودند. در 60 دقیقه ابتدایی بازی ما موقعیتی طلایی داشتیم، در ادامه آنها هم موقعیت طلایی به دست آوردند. متأسفانه گل بدی خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به حواشی بعد از دیدار مقابل سایپا تصریح کرد: احترام زیادی برای علی دایی قائلم و از رفقای فوتبالی هستیم، اما بعد بازی به من دست نداد و رفت! فکر کنم باید با اخلاق و رفتارمان به جوانان، احترام را نشان بدهیم. واقعا متأسفم. وقتی دایی می‌بازد بهانه می‌گیرد و وقتی می‌برد هم دست نمی‌دهد. نمی‌دانم خوشحال بوده است یا ناراحت.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به طرح این موضوع که دایی قبل از بازی از او تعریف کرده بود، گفت: دوباره می‌خواهم تکرار کنم که احترام ویژه‌ای برای دایی قائلم. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران و آسیا بوده است. همیشه از دایی پشتیبانی کرده‌ام. شاید سوء‌تفاهمی بوده است که باید برطرف شود. برای جوانان و بازیکنان مهم است که مربیان به یکدیگر احترام بگذارند. مربیان پس از شکست، تساوی و پیروزی باید با هم دست داده و خسته نباشید بگویند. این کار برای جوانان هم شده است و باید انجام شود. داخل بازی خیلی درگیری به وجود می‌آید، اما وقتی بازی به پایان می‌رسد، اصول باید حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بار دیگر با این سؤال خبرنگاری روبه‌رو شد که شاید دست دادن دایی با او سوء‌تفاهم بوده باشد، گفت: شاید سوء‌تفاهم بوده باشد، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دایی دست نداد. من سعی کرده‌ام جنتلمن باشم و پس از بازی با مربیان دست بدهم.

همیشه سعی کردم هر نتیجه‌ای گرفتیم باادب و باکلاس برخورد کنم. متأسفانه فضایی به وجود آمده است که اگر داد و بیداد و انتقاد کنند، جریان بازی از سوی داور بهتر جلو می‌رود، اما من همیشه سعی کرده‌ام مثبت باشم، درباره داور خوب حرف بزنم و انتقاد نکنم، اما متأسفانه قضاوت‌ها علیه ما شده است و از این بابت متأسفم. سعی کردیم با اخلاق خوب به داور اجازه دهیم تصمیمات خوبی بگیرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها