کد خبر : 12599

چه کسانی به سیدجلال حسینی حمله کردند؟

چه کسانی به سیدجلال حسینی حمله کردند؟

سرخ‌ پوشان پایتخت برای حفظ صدرنشینی به سه امتیاز دیدار امروز مقابل نساجی می‌اندیشند اما مشکلات پرسپولیس از بدو ورود آغاز شد.

 امروز در چارچوب هفتۀ بیست‌ویکم لیگ برتر ایران از ساعت 16:00 در ورزشگاه شهید وطنی شهر قائمشهر، نساجی میزبان پرسپولیس خواهد بود.

بازیکنان پرسپولیس دیروز راهی قائمشهر شدند تا برابر نساجی قرار بگیرند که اتفاق عجیبی رخ داد. چند هوادار نساجی که حالت طبیعی نداشتند به سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس حمله کردند و باعث مصدومیت این بازیکن شدند.

این افراد با وارد کردن ضرباتی به سیدجلال حسینی باعث ایجاد کوفتگی در سر و گردن این بازیکن شدند. در ابتدا عنوان شد که سیدجلال به دلیل گیر کردن در میان هجوم هواداران دچار این حادثه شده است. اما پس از مدتی مشخص شد که هواداران پرسپولیس نقشی در این قضیه نداشته و هواداران رقیب این حرکت ناجوانمردانه را انجام داده اند.

پس از حادثه ای که در اهواز برای گادوین منشا رخ داد و موجب درگیری او با چند نفر شد که گفته می شود هوادار استقلال بوده اند و اکنون ماجرایی که برای کاپیتان پرسپولیس به وجود آمد به نظر می رسد تدابیر امنیتی بیشتری باید برای ورود و خروج تیم ها به محل اسکان اندیشیده شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها