کد خبر : 12587

هجوم به سیدجلال حسینی و آسیب دیدگی کاپیتان پرسپولیس

هجوم به سیدجلال حسینی و آسیب دیدگی کاپیتان پرسپولیس

کاپیتان پرسپولیس در زمان حضور این تیم در هتل با ازدحام جمعیت و فشاری که برای استقبال شکل گرفته بود، دچار آسیب جزیی در ناحیه گردن و کمر شد.

ماجرای هجوم هواداران به بازیکنان تیم‌های محبوب بعد از جنجالی که در اهواز برای گادوین منشا شکل داد، اینبار در قائمشهر به شکلی دیگر رخ داد و باعث مصدومیت جزیی سیدجلال حسینی، مدافع باتجربه و کاپیتان سرخپوشان شد.

کاروان پرسپولیس در شرایطی دقایقی پیش به محل اردوی خود رسید که جمعیت زیادی از هواداران این تیم در انتظار ملاقات با بازیکنان محبوب تیم خود بودند و این مساله باعث شد تا بازیکنان برای خروج از اتوبوس با مشکل مواجه شوند.

سیدجلال حسینی اولین بازیکنی بود که از اتوبوس خارج شد و مورد استقبال و البته فشار ازدحام جمعیت قرار گرفت. درخواست برای عکس یادگاری و دیده‌بوسی! با کاپیتان پرسپولیس در نهایت باعث شد جراحت و مصدومیت‌هایی در ناحیه گردن و کمر برای این بازیکن صورت بگیرد.

با این حال طبق شنیده‌ها این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در جدال با نساجی نخواهد داشت و مصدومیت او جدی نیست.

چند روز پیش نیز تونل انسانی شکل گرفته در اهواز برای خروج بازیکنان استقلال باعث مشکلاتی شده بود که واکنش گادوین منشا را در پی داشت و به نظر می‌رسد عدم مدیریت در زمان حضور تیم‌ها همچنان باید مشکلاتی را شکل دهد.

منبع:ورزش سه

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها