کد خبر : 11454

بازگشت زوج مستحکم پرسپولیس به آسیا موکول شد

بازگشت زوج مستحکم پرسپولیس به آسیا موکول شد

به احتمال زیاد سیدجلال حسینی در بازی با صنعت نفت به میدان نمی‌رود و از نخستین بازی لیگ قهرمانان در ترکیب خواهد بود.

تیم پرسپولیس این روزها با بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. سرخ ها در بازی قبلی نیز بدون حضور سیدجلال، شجاع، ربیع خواه و... مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان رفتند و حالا در مقابل صنعت نفت نیز چالش های مشابهی را خواهند داشت.

شاید بزرگترین غایب تیم پرسپولیس در دیدار با نفت مسجد سلیمان سیدجلال حسینی بود که البته هنوز مشکلش به طور کامل حل نشده و احتمالا برای کسب حداکثر آمادگی یک بازی دیگر را هم از ترکیب دور خواهد ماند. اما طبق اعلام کادر پزشکی سرخ ها، دیگر مدافع این تیم یعنی شجاع خلیل زاده در اختیار کادرفنی است و هر زمان که برانکو تشخیص دهد میتواند به میدان برود. بنابراین احتمال دارد سرمربی تیم پرسپولیس در بازی آخر هفته مقابل صنعت نفت، از زوج شجاع و نادری استفاده کند. محمد نادری پس از نمایش متوسط در مقابل فولاد، برابر نفت مسجد سلیمان عملکرد کم نقصی داشت و اعتماد برانکو را جلب کرد.

با این شرایط، بازگشت زوج رویایی خط دفاع پرسپولیس به ترکیب اصلی در بازی با پاختاکور انجام می‌شود. سرخ ها ۵ روز پس از جدال با صنعت نفت، اولین بازی آسیایی را مقابل ضعیف ترین تیم گروه در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در این بازی دفاع وسط پرسپولیس خواهند بود.

این دو از لیگ شانزدهم در خط دفاع قرمزها حضور دارند و یکی از بهترین زوج های چند سال اخیر فوتبال ایران هستند که دو فصل متوالی عنوان برترین خط دفاعی را به پرسپولیس رساندند. آن ها در نیم فصل اول نیز عملکرد قابل تحسینی داشتند و یکی از ارکان عبور موفقیت آمیز پرسپولیس از چالش محرومیت نقل و انتقالاتی بودند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها