کد خبر : 12451

افشاگری طاهری از پرداختی‌های هدایتی به پرسپولیس و بازیکنان

افشاگری طاهری از پرداختی‌های هدایتی به پرسپولیس و بازیکنان

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم شفاف‌سازی کاملی در مورد پرداختی‌های انجام شده از سوی هدایتی به این باشگاه و برخی از بازیکنان انجام داد.

به گزارش تسنیم، حسین هدایتی اخیرا در دادگاه رسیدگی به پرونده تخلفاتش ادعاهایی را مطرح کرد که در نوع خود قابل توجه بود و نیاز به بررسی و رسیدگی داشت. او مدعی شده پرداختی‌های زیادی به باشگاه پرسپولیس و مسئولان وقت این باشگاه داشته در حالی که علی‌اکبر طاهری در زمان حضورش در خبرگزاری تسنیم در تاریخ 9 دی ماه سال جاری در مورد پرداختی‌های هدایتی به باشگاه پرسپولیس و برخی بازیکنان این تیم شفاف‌سازی کرده بود.

با توجه به اظهارات اخیر هدایتی؛ طاهری مدیرعامل پیشین پرسپولیس بار دیگر توضیحاتی را ارائه کرد و مدارکی را در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد.

طاهری در این باره به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: همان طور که پیش از این با مدرک اعلام کردم، باشگاه پرسپولیس با حسین هدایتی همکاری نداشت بلکه اسپانسر وقت باشگاه قرارداد امضا کرد. در واقع باشگاه پرسپولیس در قرارداد اسپانسری خود با شرکت «نگاه پردازان امین سیما کیش» تمام اختیارات تبلیغاتی را به این شرکت داد و این شرکت قرارداد همکاری با شرکت استیل آذین امضا کرد. همان طور که در نامه مشاهده می‌کنید در تاریخ 31 تیر 1395 این قرارداد بین این دو شرکت امضا شده است. (تصاویر زیر)

برای دیدن تصاویر اسناد منتشر شده اینجا مراجعه کنید

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها