کد خبر : 12385

پاتوسی کجای تیتر های امروز است؟

پاتوسی کجای تیتر های امروز است؟

تقریبا از شروع نیم فصل دوم عادت کرده بودیم هر روز انبوهی از تیترهای ورزشی را پیرامون آیاندا پاتوسی بازیکن جدیدالورود استقلال بخوانیم.

پاتوسی از بدو ورودش به ایران با حاشیه همراه شد و هر روز اخبار ضد و نقیضی در مورد بازی کردن یا نکردن او برای استقلال منتشر شده و او را به سرخط خبرهای روز می آورد. پس از پایان حاشیه ها و آمدن به متن هم پاتوسی پر تیترترین بازیکن استقلال در نیم فصل دوم بود.

هر چند ابتدا حتی اعلام شد او از فرم بدنی ایده آل به دور است اما حتی این مساله نیز موجب نشد تا عملکرد خوبش به چشم نیاید. هوش فوتبالی او توانست خون تازه ای به رگ خط میانی استقلال تزریق کند و پاتوسی با ارسال های خود و همچنین گلزنیش در کمتر از 3 بازی به مرد محبوب استقلالی ها تبدیل شد.

همه این ها موجب شد تا آیاندا پاتوسی در کنار منشا و ایسما دو بازیکن آفریقایی دیگر تازه وارد به استقلال به امید اول آبی ها در بازی دیروز تبدیل شود.

اتفاقی که هرگز رخ نداد و آیاندا پاتوسی در برابر بازیکنان گرانقیمت الدحیل نتوانست عملکردی را که در لیگ برتر دارد تکرار کند. به این ترتیب پس از بازی هیچ کس نام پاتوسی را در میان تیترها ندید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها