کد خبر : 12346

شروع تلخ استقلال در گروه مرگ آسیا

شروع تلخ استقلال در گروه مرگ آسیا

آبی پوشان نتوانستند نمایش 45 دقیقه ابتدایی را در نیمه دوم تکرار کنند و با دریافت سه گل، شروع تلخی در فصل جدید لیگ قهرمانان داشتند.

استقلال فصل گذشته به قهرمانی در جام حذفی رسید تا به‌ عنوان یکی از دو نماینده ایران به طور مستقیم سهمیه حضور در مرحله گروهی فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، اما آنها همانند سال گذشته این رقابت‌ها کار سختی در دور اول داشتند و با تیم‌های متمول الدحیل قطر، الهلال عربستان و العین امارات که از ستاره‌های نامداری بهره می‌برند، همگروه شدند.

الدحیل 1 - استقلال صفر (دقیقه 56: مهدی بن عطیه): ارسال دقیق مراد ناجی از روی کرنر سمت راست زمین را مهدی بن عطیه بعد از ناتوانی منشا و سهرابیان در دفع توپ، با ضربه سر به تور دروازه استقلال چسباند تا بالاخره روی نفوذهای‌اش مثمر ثمر ظاهر شود.

الدحیل 2 - استقلال صفر (دقیقه 73: یوسف العربی): پاس در عمق چشم‌نواز ناکاجیما از بین سه مدافع استقلال، یوسف العربی را در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی قرار داد که مهاجم مراکشی الدحیل روی دفع ناقص دروازه‌بان استقلال توانست گل دوم تیمش را بزند.

الدحیل 3 - استقلال صفر (دقیقه 1+90: علی عفیف): ضد حمله سریع بازیکنان الدحیل نتیجه‌بخش بود و پاس ادمیلسون جونیور را علی عفیف با ضربه بغل پای چپ و از مقابل تکل سهرابیان تبدیل به گل سوم تیمش کرد.

در حاشیه بازی

* اللهیار صیادمنش یکی از بازیکنانی است که به دلیل آسیب دیدگی در فهرست استقلال حضور ندارد.

* تماشاگران قطری مثل همیشه با در دست داشتن بلندگو، سر و صدای زیادی در ورزشگاه برپا کردند.

* استقلال در این دیدار خارج از خانه تنها نیست و تعدادی از هواداران این تیم و فوتبال ایران در ورزشگاه اختصاصی الدحیل حضور دارند.

* فلیکس سانچز، سرمربی تیم ملی قطر این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کند.

منبع:ورزش سه

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها