کد خبر : 12257

پاسخ قاطع نماینده دادستان به تعبیر علی پروین از پول های هدایتی

پاسخ قاطع نماینده دادستان به تعبیر علی پروین از پول های هدایتی

نماینده دادستان تهران نسبت به صحبت‌های اسطوره پرسپولیس درباره گرفتن پو‌لهای مشکوک از حسین هدایتی واکنش نشان داد.

بعد از برگزاری اولین جلسه دادگاه علنی حسین هدایتی که به خاطر پرداخت‌های وقت و بی‌وقتش به باشگاه پرسپولیس به عابر بانک این تیم معروف شده بود، نماینده دادستانی تهران در گزارشی از وضعیت پرداختی‌های هدایتی به اشخاص حقیقی و حقوقی اعلام کرد هر شخص، ارگان، سازمان و در مجموع هر کسی که از هدایتی دریافتی داشته است، باید این پول را برگرداند.

در چند روز اخیر واکنش‌های زیادی از اهالی فوتبال در این باره صورت گرفت و هر کسی نظر موافق یا مخالفش را بیان نمود. علی پروین به عنوان اسطوره پرسپولیس در آخرین اظهار نظرش درباره پرداختی‌های هدایتی به باشگاه پرسپولیس و بعضاً بازیکنان این تیم و کسانی که به نوعی با این داستان مرتبط بوده‌اند گفت: پرداخت‌‎هایی که هدایتی به مجموعه پرسپولیس داشته هدیه بود است و قابلیت بازگرداندن ندارد.

این صحبت علی پروین با پاسخ محکم و قاطع نماینده دادستان همراه بود که گفته است: هر کسی که از هدایتی پولی گرفته است، خواه ورزشی باشد و خواه غیر ورزشی باید تا ریال آخر پولی که گرفته است را برگرداند. برخی گفته‌اند این‌ها کادو بوده‌اند که در جوابش باید بگویم چه کادو برای همسرانشان باشد چه کابین برای آنها ، باید تمام آن را به صورت کامل پس بدهند.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها