کد خبر : 12253

واکنش رئیس کمیته انضباطی به اتهام توهین به شهرستانی ها

واکنش رئیس کمیته انضباطی به اتهام توهین به شهرستانی ها

رئیس کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال با انتقاد از واکنش‌هاى صورت گرفته نسبت به مصاحبه دیروزش گفت: بنده هرگز به مردم شریف شهرستا‌ن هاى ایران توهینى نکرده‌ام.

به گزارش سایت رسمى فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده در خصوص گفت‌و‌گوى رادیویى صبح دیروز (دوشنبه) اظهار داشت: بنده طبق درخواست مسئولین یک برنامه رادیویى صبح امروز گفت‌و‌گویى (اینجا بخوانید) در خصوص موضوعات مرتبط با حوزه فوتبال در روزهاى گذشته بودم. مجرى برنامه سوالى در خصوص اظهارنظر یکى از بازیکنان در فضاى مجازى پیرامون بنده پرسید و من در پاسخ گفتم: ورود رسانه ملى به اینگونه مسائل شایسته نیست. رادیو و تلویزیون که برنامه‌هاى آن‌ها با هزینه و سرمایه ملى ساخته مى‌شوند باید به اصلاح فضاى فرهنگى جامعه کمک کنند، اما اینگونه مسائل و سوالات حاشیه‌اى چه کمکى به فوتبال مى کند؟

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: در ادامه گفتم متأسفانه وقتى یک جوان به تازگى از شهرستان مى‌آید، وارد فوتبال مى‌شود و مطرح مى‌شود برخى از رسانه‌ها به سراغ اینگونه بازیکنان مى‌روند و با سوالات حاشیه‌اى از آن‌ها علیه مربى، مدیر یا فلان مسئول مصاحبه مى‌گیرند و برایشان حاشیه ایجاد مى‌کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها