کد خبر : 12110

ماجرای آنفالو کردن برانکو توسط صادق محرمی چه بود؟

ماجرای آنفالو کردن برانکو توسط صادق محرمی چه بود؟

یک روز صبح بیدار شدم و دیدم کلی مسیج وجود دارد، انگار یک سری کوک شده بودند که بدون این که چیزی را بدانند، بیاید و فحاشی کنند؛ این بخشی از توضیح صادق محرمی درباره ماجرای آنفالوی برانکو در اینستاگرام است.

به گزارش ورزش سه، تنها 4 ماه تا یک سالگی لژیونر شدن صادق محرمی باقی مانده است. 8 ماه پیش پس از صعود دراماتیک به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس، محرمی که دیگر رمقی برای خوشحالی نداشت، روی شانه های همبازیانش دور ورزشگاه آزادی چرخید و با چشم های خیس با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. او حالا از علاقه اش به پرسپولیس و خوشحالی اش از موفقیت های این تیم می گوید و همچنین، درباره حملات اینستاگرامی و رابطه اش با برانکو ایوانکوویچ صحبت می کند. فارغ از تمام این موضوعات، یکی از سوالات مهم فوتبال دوستان از محرمی جوان، درباره عدم دعوتش به تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا است که او تمام ماجرا را تشریح می کند.

یکی از داستان هایی که در یک سال اخیر برای محرمی رخ داد، ماجرای فالو و آنفالوی برانکو ایوانکوویچ بود. او در این باره توضیح داد: خودتان راجع به آدم هایی که در اینستاگرام هستید اطلاع دارید که هرکاری کنید یک چیزی از آن در می آورند. من هم تا جایی که توانستم در مصاحبه هایم سعی نکردم کسی را گول بزنم و هرچیزی که بوده را گفتم، آن موقع هم که پیشنهاد داشتم گفتم شرایط اینطوری است و شاید بروم و شاید هم نه. حالا این ها نمی دانم دوست دارند یک چیزی در بیاورند. من اصلا آقای برانکو را (جزو فالوئینگ ها) نداشتم، چون تا جایی که می دانستم پیج دست خودشان نیست و اهمیتی هم برایشان ندارد و مثل بقیه بچه های تیم (فقط 4-5 نفر ایشان را فالو کرده اند) پیجشان را نداشتم.

دفاع راست سابق پرسپولیس همچنین گفت: یک روز صبح بیدار شدم و دیدم کلی مسیج وجود دارد. انگار شما یک سری آدم را کوک می کنید که بروند و حرف بزنند بدون این که حتی فکر کنند و بدانند داستان چیست. من از وقتی رفتم به صورت مستقیم نه ولی با ایشان در ارتباط هستم. ایشان سعی می کند به من کمک کند، من ایشان را خیلی دوست دارم و خیلی به من کمک کرده اند مگر می شود بیایم همچین کار کنیم؟ چیزی که بود من هم تعجب کردم و نمی دانستم چه عکس العملی نشان بدهم.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها