کد خبر : 11842

علت درگیری منشا با هوادار اهوازی کشیدن مو نبود!

علت درگیری منشا با هوادار اهوازی کشیدن مو نبود!

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال، دلیل واقعی کتک خوردن هوادار اهوازی، توسط گادوین منشا را فاش کرد.

به گزارش ورزش11، پس از بازی با فولاد گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای استقلال در محل درب خروجی هتل پارس اهواز، یکی از هواداران اهوازی را به زیر مشت و لگد گرفت که این ماجرا سریعا در رسانه‌های خبری و فضای مجازی چون یک بمب منفجر شد تا علیه او انتقاداتی به دلیل کنترل نکردن رفتارش مطرح شود.

ابتدا گفته شد که منشا به دلیل کشیده شدن موهایش، فرد خطاکار را کتک زده است که این مسئله نیز به تایید خود این بازیکن رسید، اما امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه، پرده‌برداری جدیدی را صورت داد تا مشخص شود که اصل ماجرا چیز دیگریست و منشا به دلیل رفتار منشوری هوادار اهوازی که گفتنی نیست، آنچنان عصبانی شده بود و وی را تنبیه بدنی کرده بود!

فتحی در واکنش به اتفاقاتی که برای گادوین منشا و فرهاد مجیدی رخ داده است، گفت: منتظرم گزارش مربوط به اتفاقاتی که برای منشا و مجیدی رخ داده است، به دست‌مان برسد. قطعاً این مسائل را پیگیری می‌کنیم.

وی در مورد اینکه ظاهراً یک نفر از پشت موهای منشا را کشیده است تا او را عصبانی کند، تصریح کرد: خبر خاصی در این زمینه ندارم، اما متأسفانه شنیده‌ام چه اتفاقی افتاده است. ظاهراً کار زشتی صورت گرفته که بازیکن ما را وادار به واکنش کرده است.

-----------------------------------------------------------

»»» قیمت روز بازار و کارخانه تمام خودروهای داخلی و وارداتی «««

-----------------------------------------------------------

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها