کد خبر : 11486

پرداخت حق الزحمه معلمان در طرح تمام وقت چگونه است؟

پرداخت حق الزحمه معلمان در طرح تمام وقت چگونه است؟

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش به تشریح جزئیات اجرای طرح معلم تمام وقت پرداخت.

الهیارعلی الهیار ترکمن درباره جزئیات اجرای طرح «معلم تمام وقت» اظهار کرد: معلم تمام وقت طرحی است که برای بهبود معیشت معلمان به کار گرفته شده است و اجرای آن برای معلمان کاملا اختیاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه معلمانی که تمایل به استفاده از مزایای این طرح دارند باید تحت پوشش آن قرار گرفته باشند، ادامه داد: در اجرای طرح ۶ ساعت به ساعات تدریس موظفی معلمان اضافه می‌شود که این زمان متوسطی از ساعات حق التدریسی بود که برخی معلمان در برنامه کاری قرار می‌دهند.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه زمان حق التدریس آزاد بین ۴ تا۱۸ ساعت متغیر است، گفت: معلمان در اجرای طرح تمام وقت معادل ۶ ساعت کاری در نظر گرفته شده تحت عنوان فوق العاده ویژه، دریافتی خواهند داشت.

فوق العاده ویژه معلمان جز بندهای فیش حقوقی است

الهیار ترکمن بیان کرد: فوق‌العاده ویژه به بند «واو» منتقل شده بنابراین اتوماتیک از طریق خزانه و در طول ۱۲ ماه سال پرداخت خواهد شد و جز فاکتور‌های فیش حقوقی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: معلمان شرکت کننده در طرح معلم تمام وقت از مزایای این افزایش حقوق هنگام بازنشستگی هم بهره می‌برند و پاداش پایان خدمت با دریافتی بیشتری خواهند داشت.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تصریح کرد: در طرح معلمان امام وقت از ظرفیت حداکثری معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی بهره  می‌گیریم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها