کد خبر : 11281

جمله خطرناک برانکو در کنفرانس خبری!

جمله خطرناک برانکو در کنفرانس خبری!

پرسپولیس در روزی که نمایشی ضعیف داشت و هیچ کدام از بازیکنان این تیم در حد و اندازه خود ظاهر نشدند با خوش شانسی توانست یک امتیاز از نفت مسجد سلیمان بگیرد.

اگر چه ترجیع بند صحبت های بازیکنان و کادرفنی تیم پس از پایان بازی خراب بودن زمین بود و اغلب این مساله را عامل عدم کسب پیروزی عنوان می کردند. اما صحبت های برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پس از بازی حاوی جمله ای بود که می تواند برای آینده پرسپولیس در کورس قهرمانی خطرناک و برای هواداران آن شاید ترسناک باشد!

برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری عنوان کرد که به همین یک امتیاز از این بازی راضی است و البته او هم زمین و خستگی سفر را عامل این رضایت دانست.

اما برای هوادارانی که در این فصل چیزی غیر از قهرمانی راضیشان نمی کند، رضایت سرمربی تیم از گرفتن یک امتیاز آن هم از تیم سیزدهم جدول بیشتر به یک زنگ خطر می ماند. به خصوص که نگاهی به بازی های انجام شده تا اینجای کار نشان می دهد که در این فصل پرسپولیس عملکرد خارج از خانه رضایت بخشی در اندازه نام و آوازه اش نداشته است.

تیمی که برای قهرمانی می جنگند باید در این مقطع از مسابقات به تک تک بازی ها به چشم فینال نگاه کرده و از هیچ امتیازی با رضایت عبور نکند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها