کد خبر : 11054

شفر دیگر انگیزه مربیگری ندارد!

شفر دیگر انگیزه مربیگری ندارد!

کاپیتان اسبق استقلال گفت: شفر دیگر انگیزه های لازم برای مربیگری را ندارد و استقلال باید به مربیان جوان و با انگیزه ای سپرده شود که تشنه موفقیت هستند.

شاهین بیانی افزود: آبی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، هنوز شانس دارند و نباید ناامید شوند، هر چند باخت مقابل تراکتور سازی تا حدود زیادی کار را برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی سخت کرد.

وی اظهار داشت: گلی که استقلال در دیدار با تراکتور سازی دریافت کرد، بسیار ساده و مبتدیانه بود. مدافعی که در لیگ برتر و آن هم در تیمی بزرگ همچون استقلال بازی می کند باید اصول ابتدایی دفاع را رعایت کند.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان ساخت: در لحظه ای که «اشکان دژاگه» صاحب توپ شد حرکت «آرمین سهرابیان» مدافع استقلال اشتباه بود و او اگر جایگیری درستی داشت به راحتی می توانست هافبک طراح تراکتورسازی را مهار و اجازه پیشروی به او را ندهد.

بیانی تصریح کرد: استقلال در روزی که پیکان را شکست داد اشکالاتی هم داشت اما به جای رفع ضعف های تیم، همه به تعریف و تمجید پرداختند تا ضعف های این تیم پنهان بماند.

او اظهار داشت: استقلال در برابر تراکتور سازی نمایش ضعیفی را از خود بر جای گذاشت که هیچ گونه جای دفاعی ندارد، با این بازی نگران دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان هستم و امیدوارم این نگرانی با کسب نتایج درخشان در مسابقات پیش رو از بین برود. 

کاپیتان پیشین استقلال همچنین در باره عملکرد «وینفرد شفر» سرمربی آبی پوشان گفت: او مربی بزرگی است و من قصد انتقاد از عملکرد فنی وی را ندارم، اما براین باور هستم شفر که دو بار به جام جهانی صعود کرده و با العین قهرمان آسیا شده است دیگر انگیزه های لازم برای مربیگری را ندارد و به مسائل دیگری توجه می کند.

وی ادامه داد: استقلال به یک سرمربی با انگیزه نیاز دارد که تشنه موفقیت باشد و باید به مربیان جوانی همچون «جواد نکونام» و «فرهاد مجیدی»سپرده شود که تازه در اول راه هستند و می خواهند با تمام وجود برای موفقیت تلاش کنند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها