کد خبر : 10596

برانکو برای تمدید قرارداد بازیکن محبوبش هم شرط گذاشت

برانکو برای تمدید قرارداد بازیکن محبوبش هم شرط گذاشت

برانکو بعد از چند سال دیگر نشان داده که حتی بازیکنان مورد علاقه اش را هم به هر قیمتی نمی خواهد و تیم برایش مهم تر از بازیکن است.

این اتفاقی است که ظاهرا در مورد بشار رسن نیز رخ می دهد. برانکو که از بی انضباطی و دیر آمدن رسن در نیم فصل چشم پوشی کرد، اکنون در مورد تمدید قرارداد او برای فصل آینده شرط گذاشته است.

در همین ارتباط برانکو ایوانکوویچ که علاقه ویژه ای به استفاده از رسن در ترکیب خود دارد درباره وضعیت این بازیکن تصمیم نهایی را گرفته است. سرمربی پرسپولیس به مسئولان باشگاه اعلام کرده مایل به ادامه حضور هافبک تیم ملی عراق در تیمش است اما باید مسائل مالی را مدنظر قرار دهند تا باعث شکاف بین اعضای تیمش نشود.

برانکو نمی خواهد پیشنهاد مالی این باشگاه برای تمدید قرارداد بشار باعث دلخوری سایر بازیکنان شود و مشکلاتی را در ادامه همکاری با وی به وجود بیاورد. مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر هستند تا بشار رسن آمادگی خود را برای تمدید قرارداد اعلام کند تا با وی وارد مذاکرات نهایی شوند.

این شرط برانکو در حالی اعلام شده که بشار رسن هنوز قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را تمدید نکرده تا هافبک ملی پوش عراقی در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب شود و به راحتی بتواند به پیشنهادهای دیگر هم فکر کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها