کد خبر : 64865

فروش سایپا بدون محدودیت های قبل / قیمت کوییک R می شکند؟

فروش سایپا بدون محدودیت های قبل / قیمت کوییک R می شکند؟

پس از یک سال سرانجام فروش خودرو بدون محدودیت های ثبت نام برای متقاضیان از سوی سایپا و با تک خودرو کوییک R به مرحله اجرا در می آید.

به گزارش خودروتک، از سال گذشته به منظور حذف دلالان و سفته بازان از فرآیند پیش فروش و فروش فوق العاده خودرو ، محدودیت هایی برای ثبت نام متقاضیان درنظر گرفته شد.

امروز سایپا در حالی فروش فوق العاده خودرو کوییک R را به قیمت 149 میلیون تومان آغاز کرد که برخی از اصلی ترین محدودیت ها از فروش فوق العاده و پیش فروش کوییک R برداشته شده است.

در این مرحله از فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله کوییک آر به درخواست متقاضیان برخی از محدودیت ها از جمله پلاک فعال انتظامی، سند در رهن و فک رهن زودتر از موعد، تطابق کدپستی متقاضی و نمایندگی و همچنین عدم خرید طی ۴۸ ماه گذشته از سایپا و ایران خودرو برداشته شده و مشتریان می توانند بدون این محدودیت ها اقدام به ثبت نام کنند.

این محدودیت ها در شرایطی حذف شدند که به نظر می رسد با توجه به تقاضای چند میلیونی به خصوص در فروش فوق العاده که قیمت خودرو مشخص است، عملا نتوانسته بودند به طور موثری مانع از شرکت تقاضای کاذب در فرآیند فروش خودرو شوند.

باتوجه به اینکه اکنون این محدودیت ها از فروش خودرو کوییک آر برداشته شده ، در صورتی که میزان عرضه به سطح مطلوبی برسد می توان شاهد کاهش محسوس قیمت این خودرو در بازار بود.

در حال حاضر قیمت کوییک R دنده ای در بازار 157 میلیون تومان است و یکی از کمترین اختلاف قیمت ها با قیمت کارخانه را در میان خودروهای روی خط تولید دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها