کد خبر : 64601

شرایط فروش فردا 511 با تحویل 120 روزه

شرایط فروش فردا 511 با تحویل 120 روزه

قیمت پایه این خودرو 42 میلیون تومان است.

به گزارش خودروتک به نقل از تجارت‌نیوز، سدان FARDA 511 به یک پیشرانه ۱۴۸۰ سی‌سی (۱٫۵ لیتری) تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه از نوع ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است و ۱۰۶ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر تولید می‌کند و با نصب بر روی ۵۱۱، می‌تواند در شرایط بهینه ترکیبی مصرف سوخت ۶٫۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد.

سامانه انتقال قدرت در سدان ۵۱۱ از نوع اتوماتیک ۵ سرعته و با فناوری دو کلاچه است. این جعبه دنده توان پیشرانه را به چرخ‌های جلوی FARDA 511 می‌رساند و به لطف ساختار DCT، تعویض دنده و واکنش‌پذیری به مراتب سریع‌تری را نسبت به خودروهای با جعبه دنده AT،CVT و AMT دارد.

این خودرو به امکاناتی مانند سانروف، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا، تهویه الکتریکی، فرمان کمکی برقی، ترمزABS، EBD و BAS، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، استاندارد ایزوفیکس صندلی‌ها، کامپیوتر سفر، سنسور باد تایر، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، بلوتوث، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو، دوربین عقب با خطوط پارک متغییر، سنسور پارک عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… مجهز است.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها