کد خبر : 9270

استقبال از کی روش در فرودگاه با پرچم پرسپولیس! / عکس

استقبال از کی روش در فرودگاه با پرچم پرسپولیس! / عکس

تسنیم: تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 و عدم راهیابی به فینال این رقابت‌ها امروز (سه‌شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به تهران بازمی‌گردد.

* خبرنگاران و رسانه‌های مختلف خبری و تصویری برای پوشش خبری بازگشت تیم ملی ایران از امارات در فرودگاه امام خمینی حاضر هستند.

* خبری از استقبال از تیم ملی ایران نیست و هنوز مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون فوتبال برای استقبال از تیم ملی در فرودگاه امام حاضر نشده‌اند.

* در حد فاصله بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران، بدل لیونل مسی در فرودگاه حضور داشت که مردم با او عکس سلفی گرفتند.

* تعدادی از مسئولان فدراسیون فوتبال مثل ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران و هدایت ممبینی قبل از بازگشت تیم ملی فوتبال وارد تهران شدند.

* مردم و افراد حاضر در فرودگاه، دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بین دو تیم فوتبال قطر و امارات را از طریق مانیتور تماشا می‌کنند که در این بین اکثرا ایرانی ها با حسرت از نرسیدن ایران به فینال این رقابت‌ها حرف می‌زنند.

* یک نفر با پرچم پرسپولیس برای استقبال از تیم ملی ایران در فرودگاه حاضر شده است.

* از سوی برخی از مسئولان فرودگاه امام خمینی به خبرنگاران گفته شد فدراسیون فوتبال در نامه‌ای اعلام کرده خبرنگاران اجازه ورود به محوطه داخلی فرودگاه را ندارند و اگر می‌خواهند مصاحبه‌ای داشته باشند باید در خارج از محوطه باشد.

139711091837556016485334

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها