کد خبر : 9128

استقلال به دنبال یک هافبک خارجی

استقلال به دنبال یک هافبک خارجی

استقلالی‌ها امیدوارند که در نیم‌فصل دوم مشکل گلزنی این تیم با آمدن اسماعیل برطرف شود. البته از اردوی آبی‌ها خبر می‌رسد که مسئولان این باشگاه درصدد جذب یک هافبک خارجی هم هستند تا استقلال در فاز تهاجمی تقویت شود.

​باشگاه استقلال سرانجام با اسماعیل گونکالوس، مهاجم اهل گینه قرارداد امضا کرد تا این بازیکن رسما از نیم‌فصل دوم پیراهن این تیم را بر تن کند. استقلالی‌ها در این چند هفته تلاش زیادی کردند تا یک مهاجم گلزن را به فهرست این تیم اضافه کنند، از طرفی جذب بازیکنان بی‌کیفیتی مثل الحاجی گرو و نیومایر فشار زیادی به مسئولان باشگاه و همچنین وینفرد شفر وارد کرده بود. آبی ها بعد از بررسی وضعیت چند مهاجم خارجی در نهایت به اسم اسماعیل گونکالوس رسیدند و این بازیکن در نهایت با استقلال قراردادی یک‌ونیم ساله امضا کرد. امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال درخصوص تست‌های پزشکی این بازیکن می‌گوید: «تمامی تست‌های این بازیکن در ایفمارک انجام شد و بعد از تأیید تمام تست‌های پزشکی، قرارداد اسماعیل امضا شد.»

نوروزی درخصوص اینکه آیا گونکالوس تست هپاتیت هم داده است، تأکید می‌کند: «‌ایفمارک تمامی تست‌ها را از بازیکنان می‌گیرد و حتی بازیکنان تست HIV هم می‌دهند.»

امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال دیروز در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه گفت: «اسماعیل گونکالوس با امضای قراردادی به‌صورت رسمی به جمع آبی پوشان پیوست.او قرارداد رسمی خود با باشگاه استقلال را به‌مدت یک فصل و نیم امضا کرد. با تأیید نهایی تست پزشکی قرارداد این بازیکن امضا شد و دلیل تأخیر در امضای قرارداد نیز همزمان شدن با روز جمعه و تعطیلی این روز بود. اسماعیل پس از امضای قرارداد به ترکیه رفته تا وسایل خود را به ایران بیاورد و دوشنبه در تهران خواهد بود.»

حالا استقلالی‌ها امیدوارند که در نیم‌فصل دوم مشکل گلزنی این تیم با آمدن اسماعیل برطرف شود. البته از اردوی آبی‌ها خبر می‌رسد که مسئولان این باشگاه درصدد جذب یک هافبک خارجی هم هستند تا استقلال در فاز تهاجمی تقویت شود. مسئولان استقلال در این مدت توسط هواداران تحت فشار قرار داشتند و درخشش اسماعیل در این تیم می‌تواند فشارها را کمتر کند.

به همین منظور معاون باشگاه استقلال سفری به ترکیه داشته است . علی خطیر پس از توافق با اسماعیل گونکلاس، مذاکرات خود را با یک پلی میکر ادامه می دهد.

معاون استقلال مذاکره مهمی را با این هافبک و مدیر برنامه هایش داشته تا در صورت توافق نهایی طرفین صدای بمب دوم نقل و انتقالاتی استقلال بلند شود.

به احتمال زیاد ظرف دو روز آینده نام هافبک جدید استقلال نیز اعلام می شود.

منبع: پارس فوتبال 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها