کد خبر : 9080

آنالیز 3 شاه مهره بازی مرگ و زندگی امروز در برابر ژاپن

آنالیز 3 شاه مهره بازی مرگ و زندگی امروز در برابر ژاپن

تیم ملی ایران با تکیه بر سه مهرۀ کلیدی خود در دیدار حساس برابر ژاپن خواهد توانست بر سامورایی غلبه کند اگر آنها در همان شرایط ایده‌آل به بازی گرفته‌ شوند.

درخشش بازیکنان تیم ملی ایران تا به اینجای جام هفدهم موجب آن شده است تا دیگر آنالیزهای فنی که از یوزها صورت می‌پذیرد کاملاً مشخص و واضح باشد، چرا که دیگر باید گفت دست کی‌روش و ایران برای رقبا رو شده است و با شناخت دقیق و کاملی سامورایی‌ها در برابر ایران قرار خواهند گرفت.

تا به اینجای جام ملت‌های آسیا2019، تیم ملی با تکیه بر 3 بازیکن سرنوشت‌ساز خود توانسته است به خوبی در روند نتیجه‌گیری مد نظر، موفق ظاهر شود و گام به گام را با دستاوردهای بزرگ پشت سر بگذارد، موفقیتی که بدون شک در اوج آمادگی مردان ایران صورت پذیرفت و مزیدی بر علت شد تا کیفیت فنی یوزها بیش از پیش دیده شود.

1_ علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند را باید شاخص‌ترین ستارۀ ایران تا به اینجای جام خطاب کرد، او نه تنها برای هواداران تیم ملی، حتی از سوی رقبا و اروپایی‌ها هم به عنوان برجسته‌ترین ستارۀ ایران در این تورنمنت به حساب آمده است. از واکنش‌های دقیق و نجات‌بخش گرفته تا سهیم شدن در حملات یوزها و تجربه‌ای گرانبها و هوش بازی بسیار بالا و ...، باعث شده است تا حتی کی‌روش نیز بخش بزرگی از شرط فکری خود را بر روی علیرضا ببندد. در دیدار برابر ژاپن، مطمئناً علیرضا از آماج حملات ویرانگر سامورایی‌ها تا دقیقۀ 90 در امان نخواهد بود و از زمین و آسمان بر روی دروازه‌اش توپ ریخته خواهد شد، پس او را باید تعیین‌گرترین مرد زمین دانست که حتی قادر خواهد بود تا ارسال موشک‌های دوربردش سرعت سامورایی‌هایی را خنثی کند.

2_ سردار آزمون

سردار در جام هفدهم بسیار آماده و روی فرم نشان داده و توانسته بار دیگر کیفیت فنی خود را بر منتقدین دیکته کند، او گلزن‌ترین ستارۀ ایران در تورنمنت فعلی بوده است و با به ثمر رساندن 4 گل تا پیش از مرحلۀ نیمه نهایی توانسته عنوان یکی از ستاره‌های جام را از آن خود نماید و مدعی آقای گلی باشد. پسر شماره 20 ایران که نمرۀ فنی عملکردش نیز با شمارۀ پیراهنش همخوانی دارد، موجی از امیدواری را در میان هواداران تیم ملی به‌وجود آورده است تا اولین امید باز کردن لایه‌های دفاعی آبی‌های توکیو باشد.

3_ اشکان دژاگه

اشکان محدودیت سنی اصلاً هیچ مفهومی برایش ندارد، او در 32 سالگی آماده‌ترین بازیکن تیم ملی است و پس از نیمکت‌نشینی مقطعی بار دیگر توانسته خود را به صدر توجهات آقای سرمربی برساند و یکی از قوه‌های محرک کارآمد تیم ملی محسوب شود. خط هافبک ایران با رهبری اشکان توانسته تا به اینجای کار در نبود یک بازیکن طراح و بازیساز که همواره مغایر با افکار کی‌روش بوده است بهترین خلق‌موقعیت‌های منجر به گل را ترتیب دهد و به همان میزان نیز در درگیری‌های میانۀ زمین موفق ظاهر شود.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها