کد خبر : 6870

خداحافظی کارلوس کی روش با تیم ملی ایران پس از جام ملت های آسیا

خداحافظی کارلوس کی روش با تیم ملی ایران پس از جام ملت های آسیا

بر اساس گزارش‌ یک شبکه تلویزیونی، کارلوس کی‌روش با سران فدراسیون فوتبال کلمبیا به توافق مالی رسده است و به زودی هدایت این تیم را بر عده می‌گیرد.

همانطور که بارها در جراید شنیده‌اید کارلوس کی‌روش آنچنان تمایلی برای ماندن در تیم ملی ایران ندارد و شاید اگر اصرار فدراسیون فوتبال نبود پس از همان جام جهانی روسیه برای همیشه از ایران می‌رفت.

کی‌روش با فدراسیون فوتبال که تحت فشار مردم بود، قراردادی به ارزش دو میلیون و پانصد هزار دلار به مدت 6 ماه بست تا پایان جام ملت‌های آسیا و به این ترتیب او نهایتا تا نیمه بهمن روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند. امروز  شبکه تلویزیونی «directvsports» در خبری رسمی اعلام کرد، کارلوس کی‌روش پس از دو جلسه در پرتغال و مادرید، برای هدایت تیم ملی کلمبیا به توافق کامل رسیده است.

در ادامه این گزارش آماده است که تنها مانع این رسمی شدن این انتقال، حضور مرد پرتغالی در جام ملت‌های آسیا بود که توافق شده پس از پایان این تورنمنت کی‌روش هدایت ستارگان تیم ملی کلمبیا را به مدت 3 سال بر عهده بگیرد. به این ترتیب کی‌روش پس از 7 سال از تیم ملی ایران جدا خواهد شد و به قاره آمریکای جنوبی سفر خواهد کرد.

بر این اساس، کارلوس جایگزین پکرمن آرژانتینی در کلمبیا خواهد شد و با ستارگانی مانند جیمز رودریگز، اوسپینا، یری مینا، کوادرادو، فالکائو، موریل و ... کارخواهد کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دستمزد توافق شده کی‌روش در کلمبیا 3 میلیون پانصد هزار دلار در سال باشد.

تیم ملی کلمبیا در جام جهانی 2018 روسیه، با هدایت پکرمن پس از صعود به دور حذفی ، با تساوی 1-1 و در ضربات پنالتی 4-3 برابر انگلیس شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت. حالا امیدوار است با هدایت کارلوس کی‌روش و تجربه او یکی از تیم‌های مدعی کوپا آمریکا در سال 2019 باشد که به میزبانی برزیل برگزار می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها