کد خبر : 6543

3 دلیل پیوستن قوچان نژاد به پرسپولیس

3 دلیل پیوستن قوچان نژاد به پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به دستور مستقیم برانکو ایوانکوویچ در حال اجرایی کردن توافقی رویایی با رضا قوچان‌نژاد است که می‌تواند خط حمله سرخ‌ها را در تمامی تورنمنت‌ها بیمه کند.

پرسپولیس تهران پس از یک محرومیت تلخ در بازار نقل و انتقالات قصد دارد تا با بازگشتی رویایی به رقابت‌های نقل و انتقالاتی غیبت خود را جبرا کند و فوتبال ایران را تحت تاثیر پروژه بزرگ خود قرار دهد، این اتفاق بزرگ احتمالا تا روزهای آتی رقم خواهد خورد و گوچی ستاره طلایی سابق تیم‌ ملی پیراهن پرسپولیس را برتن خواهد کرد!

تراکتورسازی تبریز پیش‌تر سخت به دنبال جذب رضا قوچان‌نژاد بود تا مربعی طلایی از کلیدی‌ترین لژیونرهای سابق را در تیم خود قرار دهد که به شکلی عجیب روند مذاکرات طرفین برای این انتقال متوقف شد و هیچکدام از آنها برای ادامه پروسه مذاکرات پا پیش نگذاشت تا پرسپولیس از این فرصت نهایت استفاده را کند و خود را به گوچی نزدیک کند.

انتقال رضا قوچان‌نژاد به پرسپولیس محتمل‌ترین اتفاق بزرگ نقل و انتقالت زمستانی لیگ برتر خواهد بود، چرا که 3 نکته کلیدی به این انتقال رویایی قوت می‌بخشد که عبارت است از:

1_ ایرج عرب سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در بدو آغاز کارش کمی هیجان‌زده عمل کرد و با قرارگیری در برابر بازیکنان محبوب پرسپولیس که روی به اعتصاب بابت پرداخت نشدن دستمزد‌هایشان آورده بودند، واکنش بسیاری از هواداران را علیه خود برانگیخت؛ عرب سخت در تلاش است تا برای محکم کردن جایگاه خود نزد هواداران و بدست آوردن احترام آنها با خریدی بزرگ پُلی جدید در روابطش با هواداران برقرار کند  و همانگونه که قطعاً در رسانه‌ها خوانده‌اید وعده اتفاقی خوش را در روزهای آتی داده است! از طرفی دیگر برانکو نیز رسماً درخواست جذب مهاجمی بزرگ را به باشگاه داده است و این درخواست علنی شده تا نام قوچان‌نژاد در میان گزینه‌های اعلامی پروفسور برملا شود.

2_ رضا قوچان‌نژاد برای انتخاب پرسپولیس محدودیتی پیش روی خود نمی‌بیند! او شاید اگر 2سال پیش تصمیم داشت در لیگ برتر حضور پیدا کند، بی‌شک پرسپولیس را کنار می‌گذاشت! چرا که در این صورت جایگاهش را در تیم ملی به دلیل روابط بد برانکو با کی‌روش از دست می‌داد، او اما امروز دیگر در تیم ملی حضور ندارد و با دلخوری از رفتار کی‌روش پس از جام‌جهانی اقدام به خداحافظی از بازی‌های ملی کرد و حالا بدش نمی‌آید که با حضور در پرسپولیس انتقامش را از سرمربی منفور خود بگیرد.

3_ باشگاه پرسپولیس به لحاظ پرداخت دستمزد و همچنین پرداخت رقم فسخ قرارداد سنگین گوچی با باشگاه آپوئل قبرس هیچگونه مشکلی ندارد! چرا که آنها در دو پنجره نقل و انتقالاتی گذشته هیچ ورودی را نداشته‌اند و با فروش بازیکنان بزرگشان به باشگاه‌های دیگر، اندوخته‌ای مناسب را به عنوان پشتوانه برای حضور در بازار نقل و انتقالات در اختیار دارند! برخی از نشریات داخلی یکی از دلایل اصلی منتفی شدن حضور قوچان‌نژاد در تراکتور را بند سنگین رقم فسخ قرارداد او با باشگاه فعلی‌اش مطرح کردند که سرخ‌ها با این مسئله مشکلی ندارند!

منبع: ورزش11

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها